رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/04/13 Wednesday - 2024 03 July الأربعاء ، 27 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-11 12:09 شماره خبر : 7731 https://sobhtoos.ir/short/4zjJB 0
مدیر امور آب و فاضلاب سرخس خبر داد:

مدیر امور آب و فاضلاب سرخس گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به روستای شوراب علیا شهرستان سرخس با مشارکت قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه شمال شرق نیروی زمینی سپاه آغاز شده و این پروژه تا دو ماه دیگر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از نسیم سرخس، علی قربانی اظهار کرد: روستای شوراب‌ علیا تحت پوشش امور آب و فاصلاب شهرستان سرخس نبوده و به‌صورت خودگردان زیر نظر شورا و دهیار این روستا اداره می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب سرخس افزود: با توجه به درخواست اهالی روستا مبنی بر تحت پوشش قرار گرفتن، از سال گذشته عملیات اجرایی آبرسانی با مشارکت قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه شمال شرق نیروی زمینی سپاه آغاز شده و هم‌اکنون در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: این پروژه شامل اجرای هفت کیلومتر خط انتقال آب شرب، سه باب مخزن بتنی ۱۰۰ مترمکعبی، سه باب ایستگاه پمپاژ آب شرب و سه کیلومتر شبکه داخلی روستا است که پیشرفت فیزیکی پروژه یادشده ۸۰ درصد بوده و ان‌شاءلله ظرف دو ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

قربانی خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیت روستا، تمام لوازم انشعابات مشترکان که در حالت عادی بر عهده مشترک بوده، توسط شرکت آب و فاضلاب تامین و نصب شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب سرخس بیان کرد: همچنین در حال حاضر تامین آب شرب بهداشتی و سالم این روستا به‌صورت مستمر و با هماهنگی شورا و دهیار توسط تانکرهای آبرسانی انجام می‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار