رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/04/16 Saturday - 2024 06 July السبت ، 30 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-13 12:29 شماره خبر : 7757 https://sobhtoos.ir/short/N2KLb 0
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: مهم‌‌ترین اثر مشارکت حداکثری در انتخابات، سرافرازی جمهوری اسلامی است که در پی آن قدرت مطالبه‌گری در بین آحاد جامعه را نیز افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ سردار غلامرضا حسن‌پور پیش از ظهر امروز در یادواره ۱۱۸ شهید اصناف تربت‌حیدریه اظهار کرد: اصناف و بازاریان همیشه اولین گروهی هستند که به ندای امام جامعه در شرایط مختلف لبیک گفتند، لذا هر واحد تولیدی و صنفی یک محراب عبادت است. 

وی تصریح کرد: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی یکی از پزشکان غزه نقل می‌کند که ایستادن ما در این نقطه برابر یک جهان کفر، برگرفته از الگوی شهدای انقلاب اسلامی است، لذا امروز باید ببینیم شهدا در این شرایط کشور چه انتظاری از ما دارند. 

حسن‌پور با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت ما حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای مدیریت اجرایی کشور است، گفت: سرافرازی در انتخابات با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح رقم می‌خورد

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اظهار کرد: مهم‌ترین اثر مشارکت بالا سرافرازی جمهوری اسلامی است و امروز همه جهان اسلام و منطقه مقاومت چشم به انتخابات ما دارند، لذا هر میزان مشارکت بالاتر باشد قدرت مطالبه‌گری نیز افزایش می‌یابد. 

حسن‌پور افزود: هر رأی ما ممکن است سرنوشت انتخابات را تغییر دهد، لذا نباید دست‌کم بگیریم، همه حق دارند در سرنوشت کشور سهیم باشند، در عین حال و در انواع مراکز جمعیتی به‌‌ویژه واحد‌های صنفی با خانواده و همچنین روستاها در این فرصت باقیمانده به این مهم جامه عمل بپوشانند. 

وی اضافه کرد: امروز هیچ جریانی نمی‌تواند ادعا کند ما در انتخابات نماینده نداریم، در عین حال بعد از چهل روز از شهادت شهید رئیسی در حال برگزاری دور دوم انتخابات هستیم و همه چیز نیز آرام است. 

حسن‌پور به شاخص‌های اصلح اشاره کرد و گفت: اصلح کسی است که به مبانی نظام و انقلاب اعتقاد قلبی و واقعی دارد، مبانی نظام عدل، شهدا، عفت، ایمان و عزت و عظمت است البته نه شعاری بلکه باید در عمل و یقین باشد. 

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور ادامه داد: دومین شاخصه اصلح کارآمدی است و اینکه فرد منتخب شب و روز نشناسد و برای کار کردن از عناصر و همکاران خوب و از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کند. 

حسن‌پور، نگاه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل که مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب است و دولت سیزدهم از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کرد را از دیگر شاخصه اصلح نام برد و گفت: مهم‌ترین ظرفیت، ایمان دینی مردم است که عمیقاً به اسلام و اهل‌بیت علیه‌السلام اعتقاد راسخ دارند. 

وی بیان کرد: در دو سال اخیر صادرات ایران به کشورهای آفریقایی دوبرابر شد و این یک ظرفیت عظیم است و چنانچه بتوان از ظرفیت کشورهای همسایه برای تجارت و صادرات استفاده کنیم بخش مهمی از مشکلات حل می‌شود. 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار