رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-04-15 14:43 شماره خبر : 7803 https://sobhtoos.ir/short/V9kA0 0
امام جمعه کاشمر:

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه انتخابات مسئله مهم و قدرت آفرین است، گفت: مردم کاشمر در دور اول بیش از ۵۳ درصد شرکت کردند ولی این باید خیلی بیشتر از این باشد و بدانیم که رای ما تقویت ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح توس، حجت‌الاسلام جواد طاهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه‌السلام برگزار شد، با اشاره به خاموشی چاه‌موتورهای کشاورزی، اظهار داشت: کشاورزی مسئله اصلی شهرستان کاشمر و منطقه ترشیز است که اقتصاد شهرستان و منطقه به آن بستگی دارد.

وی با بیان اینکه باغات در این فصل نیاز زیادی به آب دارد و اگر این آب به هر دلیلی کم یا قطع شود زحمت کل سال کشاورز هدر خواهد رفت، خاطرنشان کرد: باغ یک کارخانه نیست که اگر یک ساعت برق او را قطع کنید ضرر او به اندازه یک ساعت باشد قطع برق یک ساعت چاه کشاورزی زحمت یک سال کشاورز را هدر می‌دهد.

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه قطع شدن برق چاه‌های کشاورزی خسارت‌های زیادی وارد می‌کند، تصریح کرد: مسئولان در تهران باید بدانند که چه ضربه‌ای به کشاورز با قطع کردن برق چاه‌های کشاورزی وارد می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه اگر مدار آبیاری باغات کشاورزی از ۱۲ یا ۱۳ به ۱۵ و ۱۶ برسد مطمئنا محصول کشاورز بر زمین می‌ریزد، اذعان کرد: کشاورزان اعتقاد دارند که برق منازل آنها قطع شود ولی برق چاه‌های کشاورزی قطع نشود؛ مسئولان به هوش و به گوش باشند و مردم و کشاورز را در این حوزه درک کنند.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه جبهه مقاومت برای ما تولید قدرت می کند بدون اینکه ما با دشمن درگیر شویم، عنوان کرد: گاهی صحبت‌هایی مبنی بر اینکه به جبهه مقاومت کمک مالی می‌کنیم زده می‌شود در صورتی که ما هیچ کمک مالی به لبنان، یمن، فلسطین و... نداریم و حمایت ما از جبهه مقاومت حمایت معنوی است.

وی با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت با آدم‌های خود در خاک خود بر دهان دشمنان می زنند و این یک فرصت است، تشریح کرد: در گفتگوها و مناظرات ریاست جمهوری در دوره قبل مرتب موضع جنگ را مطرح می کردند ولی امروزه صحبت از جنگ نمیشود و این یعنی جبهه مقاومت خوب عمل کرده است.

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه انتخابات مسئله مهم و قدرت آفرینی است، ابراز کرد: تمام مردم و اقشار مختلف جامعه باید احساس تکلیف کنند و اقوام و دوستان خود را با طرح نهضت تماس تلفنی نسبت به مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت ۴۰ درصد پایین‌تر از حد انتظار بود شرکت ما در انتخابات هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری است، تاکید کرد: شرکت در انتخابات بسیار حائز اهمیت است که باید نسبت به حضور در پای صندوق‌های رای اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

حجت‌الاسلام طاهری بیان کرد: مردم کاشمر در دور اول بیش از ۵۳ درصد شرکت کردند ولی این باید خیلی بیشتر از این باشد و بدانیم که رای ما تقویت ایران است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار