رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-13 07:24 شماره خبر : 8922 https://sobhtoos.ir/short/NgokR 0
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی:

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: امروز با اطمینان باور داریم که شهادت سید حسن نصرالله نابودی اسرائیل را حتمی و تسریع می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد شامگاه پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه (ع) شهرستان کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: فرانسوی‌ها سال‌ها در لبنان حضور داشتند و بعد از ترک لبنان دو سوغات تلخ برای مردم به یادگار گذاشتند که یکی از آنها ساختار سیاسی لبنان، و دیگری نزاع، اختلاف و جنگ داخلی بود.

 

وی با بیان اینکه این ساختار سیاسی یادگار فرانسه برای این بود که شیعه همیشه در انزوا باشد و تحقیر شود، خاطرنشان کرد: لبنان طی یک دهه در نزاع داخلی سوخت و این نزاع‌های داخلی بیش از ۱۲۰ هزار کشته و ۷۲ هزار آواره جنگی برجای گذاشت.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه اولین حضور تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ رقم خورد و هیچ مقاومت معناداری در برابر رژیم صهیونیستی صورت نگرفت، تصریح کرد: امروزه لبنان دیگر گرفتار تفرقه و نزاع داخلی نیست و پس از حضور سید حسن نصرالله به عنوان دبیرکل حزب‌الله، پرونده نزاع‌های داخلی در لبنان بسته شد.

 

وی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله اجازه نداد که لبنان درگیر نزاع داخلی و جنگ شود، اذعان کرد: سید حسن نصرالله چهره خدومی بود که کارهای بزرگی انجام داد و به لبنان و مردم لبنان خدمت کرد و جنگ و نزاع را از این سرزمین خارج کرد.

 

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد با بیان اینکه سید حسن نصرالله علم‌دار پیروزی‌های لبنان بود و رژیم غاصب صهیونیستی در زمان سید حسن نصرالله نتوانست پیروزی‌های گذشته خود را تکرار کند، عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی نتوانست در یک نبرد نظامی سید حسن را به شهادت برساند و سید حسن نصرالله مظلومانه و ناجوانمردانه ترور شد.

 

وی با تاکید بر اینکه طوفان الاقصی یک عملیات عظیم، گسترده و بزرگی بود که در فلسطین اشغالی اجرا شد و رژیم صهیونیستی نتوانست آن را تجزیه‌وتحلیل کند، تشریح کرد: قریب به یک سال است که زنان، کودکان و غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی بمباران می‌شوند و به شهادت می‌رسند.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی هیمنه پوشالی نظامی رژیم صهیونیستی را از بین برد و باعث شد مردم رژیم صهیونیستی دیگر از سردمداران خود حمایت نکنند، ابراز کرد: تریبون به دست‌ها نباید در بیان جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی لکنت‌زبان داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه سید حسن نصرالله در طول دبیرکلی خود همیشه حامی مردم مظلوم فلسطین و غزه بود و باعث احیاشدن آرمان فلسطین شد، بیان کرد: طوفان الاقصی و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی در یک سال اخیر باعث شد نفرت از رژیم صهیونیستی تبدیل به نفرت جهانی از رژیم غاصب صهیونیستی شود و در امریکا، اروپا، فرانسه و... شعار مرگ بر اسرائیل سر دهند.

 

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد با بیان اینکه فقدان سید حسن نصرالله سخت و جانکاه است و باور داریم که قدرت شهید سید حسن نصرالله از قدرت سید حسن نصرالله است، تاکید کرد: اگر سید حسن نصرالله باعث نابودی داعش و اتحاد لبنان و عزت مسلمانان شد امروز با اطمینان باور داریم که شهادت سید حسن نصرالله نابودی اسرائیل را حتمی و تسریع می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق ۲ فرصتی شد که اسرائیل و آمریکای جنایت‌کار درک کنند که چقدر در جهان منفور هستند و در شبی که این رژیم سیلی خورد بسیاری از مردم کشورهای جهان خوشحال شدند و به شادی پرداختند، افزود: عملیات وعده صادق ۲ انتقام سخت رژیم صهیونیستی نبود و تنها یک سیلی بود که برای تنبیه‌های بعدی و نابودی خود آماده باشد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار