رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-13 14:46 شماره خبر : 8924 https://sobhtoos.ir/short/Vd086 0
امام جمعه تربت‌جام:

امام جمعه تربت‌جام گفت: رژیم جنایت کار صهیونیستی علمدار و پرچمدار مقاومت را بعد از ۳۰ سال ایثارگری و جهاد فرماندهی جبهه مقاومت را ترور و به شهادت رساند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته تربت‌جام که در محل مصالی الغدیر این شهرستان برگزار شد با سفارش به رعایت تقوای الهی به خود و نمازگزاران با بیان اینکه فیض شهادت پاداش مجاهدت‌های سید حسن نصرالله بود؛ اظهار داشت: : رژیم جنایت کار صهیونیستی علمدار و پرچمدار مقاومت را بعد از ۳۰ سال ایثارگری و جهاد فرماندهی جبهه مقاومت را ترور و به شهادت رساندن دشمنان بدانند که فضیلتی بالاتر از شهادت برای مجاهدان راه خدا نیست. 

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ معادلات صهیونیست‌ها را به هم ریخت و امید و روحیه به بدنه مقاومت برگشت و ما بردستان سپاه اسلام و نیروهای مسلح بوسه می‌زنیم که با موشک باران رژیم صهیونیستی دل شهدا و رزمندگان مقاومت و خانواده شهدای غزه و لبنان و یمن را شاد کردند. 

امام جمعه تربت‌جام با اشاره به شکست اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی بیان داشت: با اجرای عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ گنبد آهنین رژیم صهیونیستی تبدیل به گنبد کاغذی شد و پیروزی و نصرت الهی با جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام اسلامی خاطر نشان کرد: ملت ایران با عزم و اراده ایمان، روحیه شهادت طلبی به میدان آمده‌اند و با اراده جدی و حضور میدانی ثابت کردند برای نبرد با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی لحظه شماری می‌کنند.

وی در پایان با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های پرسنل انتظامی در تامین نظم و امنیت بیان داشت: نیروی انتظامی در فضای جامعه در خط اول جهاد فی سبیل الله قرار دارند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار