رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-12 11:06 شماره خبر : 8903 https://sobhtoos.ir/short/4AqnK 0
سرپرست فرمانداری سرخس:

سرپرست فرمانداری سرخس گفت: نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق 2، قلب اسرائیل را با خاک یکسان کردند و مردم ما دیدند که چگونه انتقام خون شهدا گرفته شد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از نسیم سرخس، سید مهدی سالم ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق ٢ اظهار کرد: بعد از شهادت اسماعیل هنیه، چشم امید مردم به نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود تا انتقام خون او را بگیرند؛ بعد از آن، شهادت شهید نصرالله و شهید نیلفروشان نیز این داغ را چند برابر کرده و مردم عطش انتقام از این رژیم خون‌خوار را داشتند.

سرپرست فرمانداری سرخس تصریح کرد: عملیات وعده صادق ٢ با این حجم و صلابت باعث اقتدار، عزت و غرور ملت ایران و تمامی آزادی‌خواهان جهان شد.

وی بیان کرد: بسیاری از کشورهایی که مسلمان هم نبوده اما از جنایات رژیم صهیونیستی به تنگ آمده بودند، از این اقدام جمهوری اسلامی خوشحال شدند؛ جدای از آن عملیات وعده صادق ٢ باعث غرور، اقتدار و عزت نظام اسلامی و جمهوری اسلامی ایران در جهان شد.

سالم افزود: نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قلب اسرائیل را با خاک یکسان کردند و تعداد زیادی از موشک‌ها از گنبد آهنین رد شد؛ گنبد آهنینی که ادعا می‌کردند هیچ موشکی نمی‌تواند از آن عبور کند؛ علاوه بر آن در کنار اسرائیل کشورهای دیگری نیز بودند که امکانات مختلفی در اختیار اسرائیل گذاشته بودند، اما مردم دیدند که چگونه انتقام خون شهدا گرفته شد.

سرپرست فرمانداری سرخس در پایان گفت: عملیات وعده صادق ٢ پیامی داشت و آن پیام این بود که هر کسی و هر کشوری که به حمایت از کشورهایی که ادعای ابرقدرت بودن دارند دل‌خوش کرده، با اعتماد به جوانان کشور خود و با ایستادن روی پای خود، می‌تواند سلطه‌گران را شکست داده و عزت و اقتدار کسب کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار