رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-13 06:13 شماره خبر : 8918 https://sobhtoos.ir/short/4yQoL 0
امام جمعه موقت خواف عنوان کرد؛

امام جمعه موقت خواف گفت: در پی تحولات بسیار مهم منطقه و شهادت سیدحسن نصرالله اقامه نماز جمعه این هفته تهران با حضور رهبر معظم انقلاب قطعا مهمترین نماز جمعه دوران غیبت محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ با اشاره به اقامه نماز جمعه این هفته توسط رهبر معظم انقلاب گفت: آخرین نماز جمعه‌ ای که توسط رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد مربوط به سال ۹۸ پس از شهادت سردار شهید سلیمانی بود که نماز جمعه این هفته نیز بعد از شهادت سید حسن نصرالله توسط رهبر انقلاب اقامه خواهد شد و قطعا حاوی پیام مهمی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، امام امت انتقام سخت را حتمی دانستند و مصداق آن را خروج آمریکا از منطقه عنوان کردند که برخی تحلیلگران مصداق انتقام را اخراج سربازان آمریکایی از منطقه و برخی انهدام پایگاه‌هایشان دانستند اما واقعیت مسئله نابودی اصلی‌ترین پایگاه آمریکا در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی بود.

امام جمعه موقت خواف با اشاره به اوضاع کنونی منطقه و شرایط حساس منطقه تصریح کرد: اکنون پس از پنج سال از اقامه آخرین نماز جمعه توسط رهبر انقلاب اسلامی، اقامه نماز جمعه در ۱۳ مهر امسال حاوی پیغام بسیار مهمی خواهد بود که می‌توان از آن به عنوان مهم‌ترین نمازجمعه دوران غیبت معصوم نام برد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی در فروردین سال ۸۵ فرمودند مسئله فلسطین کلید رمز آلودی است که درهای فرج را به روی امت‌های اسلامی باز می‌کند در حالی که این جمله مهم و کلیدی خیلی‌ها را دچار ابهام کرد اما پس از گذشت زمانی طولانی اکنون این فرمایش رهبر حکیم انقلاب اسلامی برای مردم روشن شده است.

حجت الاسلام اسماعیل‌زاده تصریح کرد: قطعا آغاز انحطاط رژیم صهیونیستی بصورت جدی با شهادت حاج قاسم سلیمانی رقم خورد و با شهادت سید حسن نصرالله، شمارش معکوس اضمحلال جدی این رژیم سفاک سرعت گرفته است.

وی عنوان کرد: قطعا در شرایط فعلی و با توجه به اتفاقات بسیار مهم این روزها و شهادت دبیر کل حزب‌الله لبنان، تصمیم رهبر انقلاب مبنی بر اقامه نماز جمعه توسط ایشان، حاکی از نوید بسیار مهمی برای امت اسلامی از سوی نائب امام عصر عج خواهد بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار