رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-12 11:08 شماره خبر : 8906 https://sobhtoos.ir/short/4z36R 0
معاون فرهنگی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره):

معاون فرهنگی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) گفت: ترور و جنایت نشانه ضعف آمریکا و اسرائیل و محاسبات اشتباه آنان است که یکی از آنها ترور سید حسن نصرالله بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام محمد نژادمحمد شامگاه گذشته در نشست بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله که در محل زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) برگزار شد، اظهار داشت: اسرائیل در محاسبات خود دچار اشتباه شد و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را ترور کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه ملت مسلمان را بیدارتر می‌کند و انسجام و اتحاد ما را نسبت به قبل بیشتر می‌کند و باعث می‌شود که این رژیم و غده سرطانی زودتر از بین برود، خاطرنشان کرد: از سال ۱۹۸۲ میلادی که این گروه سیاسی نظامی برای دفاع از مظلومان عالم شکل گرفت رهبران آن به دست اسرائیل خبیث به شهادت رسیدند.

معاون فرهنگی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله بیش از ۳ دهه رهبری این جریان و گروه سیاسی و نظامی را بر عهده دارد و کارنامه درخشانی در این ۳۰ سال داشته است، تصریح کرد: از مهم‌ترین اتفاقات این مدت پیروزی در جنگ ۳۳ روزه برابر اسرائیل بود.

وی با تاکید بر اینکه سید حسن نصرالله سیاستمدار شجاع و بی‌نظیر بود که خار چشمی برای اسرائیل شده بود، اذعان کرد: شهید سید حسن نصرالله معتقد بود که خانه صهیونیست، خانه عنکبوت است و سست‌ترین خانه، همین خانه اسرائیل است و این شهید معتقد بود که به‌زودی در قدس نماز خواهیم خواند.

حجت‌الاسلام نژادمحمد با بیان اینکه سید حسن نصرالله، سید شجاع و مقاومی بود که در برابر اسرائیل خبیث و جنایت‌کار بیش از سه دهه ایستاد و اسرائیل که نمی‌توانست این ایستادگی را تحمل کند، او را ترور کرد، افزود: متأسفانه در این سالیان در غرب و خاورمیانه انسان‌های زیادی به دست استکبار کشته شدند که اکثر آنها غیرنظامی، کودک و زنان بودند.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته بیش از ۴۲ هزار نفر که اکثر آنان زنان و کودکان بودند در غزه به شهادت رسیدند، عنوان کرد: انسان در میدان نیرنگ و فریب نباید خوش‌بین باشد و اسرائیل و آمریکا با فریب به دنبال این هستند که ما را نسبت به جمهوری اسلامی ایران بدبین کند.

معاون فرهنگی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) با تاکید بر اینکه امروز نظام سلطه، نظام زور است و جمهوری اسلامی با نظام سلطه مخالف است و ایران نه سلطه‌گر و نه سلطه‌پذیر است و اسلام به ما آموخته باید سلطه ستیز باشیم، تشریح کرد: اگر در برابر سلطه ایستادگی کردیم موفق خواهیم بود.

حجت‌الاسلام نژادمحمد با اشاره به اینکه وعده صادق ۲ نتیجه استقامت است و عزت ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و امنیت و دستاوردهای کشور نتیجه ایستادگی است، بیان کرد: استقامت در راه حق، مطمئناً تخریب و ترور دارد؛ ولی افرادی که استقامت می‌کنند موفق خواهند بود.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله یک راه و یک مکتب بود و خون سید حسن بر روی زمین باقی نخواهد ماند و حزب‌الله پیروز خواهد شد، تاکید کرد: استقامت و استواری یکی از برجسته‌ترین صفات سید حسن نصرالله بود او یک‌عالم بافضیلت دینی و پرچم‌دار مقاومت بود.

معاون فرهنگی زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس (ره) با تاکید بر اینکه ترور و جنایت نشانه ضعف آمریکا و اسرائیل و محاسبات اشتباه آنان است که یکی از آنها ترور سید حسن نصرالله بود، ابراز کرد: امروزه جبهه مقاومت در ایران، لبنان و یمن قدرت پوشالی استکبار جهانی را بر ملا کرده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار