رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-13 14:42 شماره خبر : 8925 https://sobhtoos.ir/short/4aoly 0
امام جمعه موقت سرخس:

امام جمعه موقت سرخس گفت: سید حسن نصرالله حق حیات بر گردن همه انسان‌ها داشت، چرا که با شرورترین و خبیث‌ترین پدیده تاریخ بشری یعنی صهونیست‌ها مبارزه کرد و به نیابت از امت اسلام با سرسخت‌ترین دشمن اسلام پنجه در پنجه شد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سرخس اظهار کرد: شهادت سید مقاومت، نماد مبارزه با ظلم، پناه مظلومان و ستم‌دیدگان لبنان و منطقه، دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان، عبد صالح خدا، رهبر شجاع، مومنی حکیم و بصیر، سید حسن نصرالله و سردار عزیز سردار سرافراز جمهوری اسلامی ایران، سردار سید عباس نیل‌فروشان و جمعی از فرماندهان مقاومت را تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه موقت سرخس افزود: خدا را اقدام مقتدرانه و حکیمانه مقتدای‌مان، رهبر معظم انقلاب و دلاورمردان سپاه پاسداران، سران سه قوه و شورای امنیت ملی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به دفاع مشروع در پاسخ به نقض حاکمیت جمهوری اسلامی و خون‌خواهی فرماندهان و رهبران مقاومت و مردم مظلوم غزه لبنان شاکریم.

وی با اشاره به اشراف بسیار خوب اطلاعاتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ با اشراف بالای اطلاعاتی نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران موفقیت‌آمیز انجام شد و  امروز شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در میدان هستیم.

حجت‌الاسلام سیستانی بیان کرد: ما پیروان مکتب امام حسین علیه‌السلام و درس‌ آموخته مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) هستیم و در میدان حاضریم و افتخار می‌کنیم در زمانی و در کشوری نفس می‌کشیم که مقام معظم رهبری در آن زمان و کشور نفس می‌کشند.

امام جمعه موقت سرخس ادامه داد: آماده هستیم با دستور جهاد مقام معظم رهبری در مقابل صهیونیست‌ها بایستیم و ان‌شاءالله به‌زودی نابودی این رژیم کودک‌کش را ببینیم.

وی عنوان کرد: سید حسن نصرالله حق حیات بر گردن همه انسان‌ها داشت، چرا که با شرورترین و خبیث‌ترین پدیده تاریخ بشری یعنی صهونیست‌ها مبارزه کرد و با شجاعت حیدری به نیابت از امت اسلام با سرسخت‌ترین دشمن اسلام پنجه در پنجه شد.

حجت‌الاسلام سیستانی اضافه کرد: شهادت سید حسن نصرالله امر غریبی نبود، چون کسی که پای در راه مبارزه با صهیونیست گذاشته، می‌داند از همان گام اول، شهادت نزدیک‌ترین همراه او است.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: شهید سید حسن نصرالله به معنی واقعی شیرمرد بود و در تمام این سال‌هایی که رهبری حزب‌الله را بر عهده داشت در کنار هموطنان خودش در لبنان زندگی کرد و به شهادت رسید و امروز نه‌تنها شیعیان، بلکه تمام مردم لبنان و تمام مردم آزادی‌خواه جهان عزادار این سید هستند.

امام جمعه موقت سرخس گفت: از شگفتی‌ها و شرم‌های عصر تاریخ عصر حاضر این است که رئیس یک دولت جعلی و اشغالگر از سازمان ملل که برای برقراری صلح جهانی تاسیس شده دستور ترور می‌دهد و مردم لبنان و فلسطین را به خاک و خون می‌کشد؛ سید حسن نصرالله را به شهادت می‌رسانند و بعد ادعا می‌کنند که ما داریم با تروریسم مبارزه می‌کنیم.

وی در پایان گفت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها باید بدانند که این حمله سپاه به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی تنها قطره‌ای از اقیانوس توانمندی ایران بود و اگر خطایی دوباره از آن‌ها سر بزند، سرسخت‌ترین پاسخ را به آنان خواهیم داد و به عمر رژیم غاصب صهیونیستی پایان می‌دهیم و از صفحه روزگار برچیده خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار