رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-13 14:51 شماره خبر : 8927 https://sobhtoos.ir/short/V9Yw0 0
امام جمعه نیشابور:

امام جمعه نیشابور گفت: در عملیات وعده صادق 2، جبهه مقاومت و سپاه پاسداران نشان دادند که این گنبد آهنین یک آبکش بیشتر نیست و از تار عنکبوت ضعیف‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت الاسلام سیدابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نمازجمعه این شهر گفت: خداوند متعال از دل این حوادث حزب‌الله را به وجود است. یک گروه مجاهدِ از جان گذشته و فداکار و شجاع در کنار هم ایستاده‌اند و 30 سال است که اسرائیل را متوقف کرده‌ و بعد از عملیات الاقصی اسرائیل را به چالش کشیده‌اند.

وی خطاب به کشورهای عربی با اشاره به اینکه حزب الله یک عده جوان پرشور و مومن هستند که در مقابل اسرائیل ایستاده‌اند، ادامه داد: شما دولت‌ها، اقتصاد، تجهیزات و ملت دارید، شما نمی‌توانید در مقابل اسرائیل بایستید؟ مصر با آن همه ادعا و عربستان با آن همه اسلحه‌ای که آمریکا به او داده، نمی‌توانید از این مردم مظلوم دفاع کنید؟ پنجاه و اندی کشور اسلامی در دنیا وجود دارد، چطور یک عده جوان با وحدت و اتحاد توانسته‌اند اسرائیل را به چالش بکشانند اما شما نمی‌توانید؟
خطیب جمعه نیشابور بیان داشت: ملت ایران سرفراز و روسفید است چرا که علی‌رغم همه کارشکنی‌ها، ناامیدی‌ها و ترسی که بر برخی حاکم است اما این ملتِ مقتدر با قامت استوار در برابر زورگویی‌های اسرائیل ایستاده است. امروز دشمنان ما از حزب الله، انصارالله، حشدالشعبی، جبهه مقاومت، حماس و ملت ایران می‌ترسند و ما این جبهه را تشکیل دادیم برای اینکه دشمن بترسد. 

حجت الاسلام سیدابوالقاسم یعقوبی با اشاره به اینکه قرآن به ما می‌گوید برای آنکه دشمن را بترساند باید متحد باشید، ادامه داد: چه موضعی بهتر از فلسطین برای امت اسلام؟ هر کسی در هر جایی که هست باید از مظلوم دفاع کند وگرنه در مقابل خداوند محکوم هستید.

وی با بیان اینکه حزب الله نشان داد اسرائیل از تار عنکبوت ضعیف‌تر است، گفت: در عملیات وعده صادق 2 جبهه مقاومت و سپاه پاسداران نشان دادند که این گنبد آهنین یک آبکش بیشتر نیست و از تار عنکبوت ضعیف‌تر است. موشک‌ها با چه هنرمندی، درایت و مدیریت ظریفی از این آبکش‌ها عبور کردند و به  مقصد رسیدند و به هدف خوردند.

خطیب جمعه نیشابور بیان داشت: به جوانانمان انرژی بدهیم و امکانات را فراهم کنید تا کار کنند. در فضای مجازی، اقتصادی و حقیقی به سراغ این غده سرطانی بروید و از این‌ها عبور کنید. امروز در همه جای دنیا صحبت از ملت ایران است. امروز ملتِ ایرانِ مقتدر یک رهبرِ شجاع، بصیر و حکیم دارد اگر غفلت کنیم و این فرصت را از دست بدهیم پیش خداوند متعال مسئولیم لذا باید تفرقه‌ها و دوگانگی‌ها را کنار بگذاریم پای مسئله فلسطین یک حرف بزنیم و همه یک هدف داشته باشیم و آن نابودی اسرائیل است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار