رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/04/19 Tuesday - 2024 09 July الثلاثاء ، 3 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-15 15:00 شماره خبر : 7805 https://sobhtoos.ir/short/en0gd 0
امام جمعه سرخس:

امام جمعه سرخس گفت: مقام‌ معظم رهبری فرمودند که کار شهید رئیسی اگر ادامه پیدا کند، مشکلات از جمله مشکل اقتصادی حل می‌شود. امروز با رأی دادن به کسی که راه شهید رئیسی را ادامه دهد، می‌توانیم از او حلالیت طلبیده و قدردانی کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: ما باید به کسی رأی دهیم که او و طرفدارانش در راه دستگاه حسینی ثابت قدم باشند؛ در سال ٨٨ به امام حسین علیه‌السلام و خیمه ایشان توهین شد و افرادی سکوت‌ کردند؛ الآن همان افرادی که سکوت‌ کرده بودند، به میدان آمده‌اند و باید توجه کنیم که آن افراد در کدام طرف ایستاده‌اند.

امام جمعه سرخس بیان کرد: کسی می‌تواند گره از مشکلات مردم باز کند که باتقوا و ولایت‌مدار باشد؛ مانند حاج قاسم و شهید رئیسی دلداده امام حسین علیه‌السلام باشد. شهید رئیسی در طول شبانه‌روز برای مردم دوید و در آخر نیز برای مردم سوخت.

وی تصریح کرد: خداوند می‌فرماید که کافران نباید بر مسلمانان سلطه یابند و بر این اساس ما باید به کسی رأی بدهیم که به این دستور خداوند عمل کند؛ باید شجاع و دشمن‌ستیز بوده و در مقابل دشمنان نترسد و نترساند. اگر چنین شخصی رأی بیاورد، د‌شمنان فکر حمله به ایران را هم نخواهند کرد.

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار کرد: دشمنان شهید رئیسی عزیز اعتراف کردند که او خوب کار کرد؛ مقام‌ معظم رهبری نیز فرمودند که کار او اگر ادامه پیدا کند، مشکلات از جمله مشکل اقتصادی حل می‌شود. امروز با رأی دادن به کسی که راه و روش شهید رئیسی را ادامه دهد، می‌توانیم از او حلالیت طلبیده و قدردانی کنیم.

امام جمعه سرخس افزود: حاج قاسم و شهید رئیسی سرنوشت جبهه مقاومت و سرنوشت جبهه خدمت و اقتصاد را به سمت رشد و ارتقا بردند و رهبری هم فرمودند که شهید رئیسی عیار خدمت را بالا برد؛ ما نباید این سرنوشت را عوض کنیم و اگر انگشتان ما امروز به جبهه جهاد و خدمت رأی دهد، این سرنوشت تغییر نکرده و عزت این جبهه حفظ می‌شود.

وی با اظهار امیدواری درباره رضایت مردم از انتخاب خود عنوان کرد: مقام معظم رهبری از رئیس‌جمهور دولت چهاردهم مطالبه‌‌هایی داشتند؛ اول اینکه باید از مشاوران و وزرایی استفاده کند که کوچک‌ترین زاویه‌ای با انقلاب نداشته باشند؛ همچنین کوچک‌ترین وابستگی به آمریکا و رژیم صهیونیستی نداشته و به ارزش‌های انقلاب نیز پایبند باشد.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره در پیش بودن ماه محرم گفت: سخنرانان و مداحان باید به مسائل روز جامعه و جهان اشاره کرده و یزیدیان زمان و جبهه امام حسین علیه‌السلام را به مردم معرفی کنند. ما باید از حادثه عاشورا درس بگیریم؛ درس از حادثه عاشورا این است که در هر زمانی مواظب باشیم در جبهه حق قرار داشته و از جبهه ولایت فاصله نگیریم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار