رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/04/13 Wednesday - 2024 03 July الأربعاء ، 27 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-11 12:24 شماره خبر : 7726 https://sobhtoos.ir/short/N3aRY 0
نماینده مردم مشهد در مجلس:

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: هشت سال سیاه تسلط گروه مدعیان بی‌هنر بر کشور، با رشد اقتصادی متوالی صفر درصد و افتخار به توقف ساخت مسکن، پالایشگاه، نیروگاه و نیز سقوط آزاد بورس فراموش نمی‌شود.

علی‌اصغر نخعی‌راد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ انتخابات را برای نامزدها مانند یک مسابقه در نظر گرفت و گفت: مسابقه هیچ‌گاه دو برنده ندارد و در نهایت یکی از دو نامزد توسط مردم انتخاب می‌شود، بنابراین لازم است گروه‌های طرفدار هر کاندیدا، پس از انتخابات، به رأی مردم تمکین کنند.

وی با تأکید بر نقش مهم نامزدها در شور انتخابات، اظهار کرد: برنده انتخابات، نظام جمهوری اسلامی  ایران است که امکان یک انتخاب کاملاً آزاد را به مردم می‌دهد و از نتیجه انتخابات به بهترین شکل حمایت می‌کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت مردم در انتخابات نشان از بالندگی نظام و اقتدار آن است و بیگانگان و مزدوران تحمل موفقیت نظام در عرصه‌های مختلف و اقتدار آن را ندارند، از این رو همواره می‌کوشند که مردم را از شرکت در انتخابات و دیگر صحنه‌های بالندگی ملت و نظام برحذر دارند اما خوشبختانه هیچ‌گاه موفق نشده‌اند.

وی ادامه داد: همواره در انتخابات دو گروه به عنوان نامزد شرکت می‌کنند، گروهی که اصول و ارزش‌های نظام که حاصل اندیشه و منش امام خمینی (ره) را راه حل همه مشکلات کشور می‌دانند و گروهی که از ارزش‌های نظام فاصله گرفته و راه حل مشکلات کشور را در دیپلماسی ذلت و همراهی با غرب می‌دانند.

اتحاد جبهه انقلاب برای مقابله با سوءاستفاده غرب‌گرایان

نخعی‌راد ابراز کرد: گروهی که پیشرفت کشور را در گروی ارتباط با غرب می‌دانند همواره برای کسب رأی به تحریک قومیت‌ها و هنجارشکنی روی می‌آورند تا با تحریک احساسات مخاطبان خویش بتوانند به قدرت برسند، بنابراین لازم است که جبهه طرفداران ارزش‌های نظام با هم متحد باشند و اجازه سوء‌استفاده غرب‌گرایان از تکثر جبهه انقلاب را ندهند.

وی با بیان اینکه مردم برای انتخاب نامزد اصلح باید تاریخ و گذشته را مرور کنند، اضافه کرد: هنوز هشت سال سیاه تسلط گروه مدعیان بی‌هنر بر کشور، با رشد اقتصادی متوالی صفر درصد و افتخار به توقف ساخت مسکن، پالایشگاه، نیروگاه و نیز سقوط آزاد بورس فراموش نشده است.

این نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این دولت که اقتصاد کشور را به ارتباط با غرب گره زده بود، قیمت دلار ۱۰ برابر افزایش یافت و قرارداد برجام که منجر به خسارت محض و تعطیلی اقتصاد کشور شده بود، تصویب شد، در نتیجه چرخ سانتریفیوژها متوقف شد در حالی که مدیران دولت زندگی فرعون‌گونه و اشرافی داشتند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار