رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/04/09 Saturday - 2024 29 June السبت ، 23 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-03-15 20:36 شماره خبر : 7294 https://sobhtoos.ir/short/Ng5v3 0
نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: فردی باید به عنوان رئیس جمهور برگزیده شود که مثل شهید رئیسی نگاهی تمدن‌ساز داشته باشد و در اخلاق، رفتار، گفتار، حرکت خستگی‌ناپذیر شبیه به رئیس جمهور شهید عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت الاسلام برهان باقری عصر امروز در اختتامیه رویداد «مثل رئیسی» اظهار کرد: یکی از درس‌‌هایی که باید از رئیس جمهور شهید فرا بگیریم خستگی‌ناپذیری و کار کردن به صورت شبانه‌روزی است.

وی با تأکید بر اینکه در چند روز مانده تا انتخابات باید شب و روز نشناسیم، تصریح کرد: امام خمینی(ره) هدفشان از انقلاب مسئله تمدن سازی بوده است، وقتی در فرانسه از رهبر کبیر انقلاب پرسیدند هدف شما از انقلاب چیست، ایشان پاسخ دادند زمینه‌سازی برای ظهور و این به معنای تمدن سازی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه انقلاب را باید با دید بزرگترین تمدن تاریخ بشریت نگریست، عنوان کرد: انقلاب اسلامی صرفاً نیامده است که مشکلات کشور را حل کند بلکه آمده تا مشکلات جهان را حل کرده و زمینه سازی کند تا مشکلاتی که در عرصه جهان توسط تمدن‌های منحط و مادی‌گرا به وجود آمده را پشت سر بگذاریم.

رهایی کشور از استبداد داخلی و استکبار جهانی

وی با بیان اینکه تمام تمدن‌ها نیازمند به زمینه‌سازی هستند و امام راحل نیز با افق دیدی وسیع انقلاب کردند، ادامه داد: مشکلات کشور ما در زمینه استعمار و استکبار جهانی باید حل شود، باید کشورمان را از دست استبداد داخلی و استکبار جهانی رهایی ببخشیم.

حجت الاسلام باقری با تأکید بر اینکه سرلوحه انقلاب اسلامی، ظلم ستیزی است، افزود: فراگیر شدن ظلم ستیزی در جهان به برکت انقلاب، سیاستها و راهبردهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در طول 45 سال رخ داده است تا جایی که امروز شاهدیم در آمریکا دانشجوها و اساتید در برابر ظلم قد علم کردند.

وی گفت: کسانی که می‌خواهند در چهارچوب انقلاب حرکت کنند باید دیدشان تمدن ساز باشد، از این رو باید کسی در انتخابات پیش رو به عنوان رئیس جمهور برگزیده شود که دیدش وسیع و بلند باشد، شهید رئیسی عزیز دید تمدن‌ساز داشت.

شهید رئیسی سرباز ولایت بود

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی تصریح کرد: شهید رئیسی همواره خودش را سرباز ولایت  می‌دانست و در چهارچوب راهبردهای رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کرد و دیدی تمدن‌ساز داشت لذا با تمدن منحط موجود زاویه داشت و در مقابل دشمنان سرسختانه می‌ایستاد.

مشکلات اقتصادی، ناشی از اقتصاد لیبرالیسمی است

وی با بیان اینکه اگر رئیس جمهور دچار خود تحقیری باشد و امیدش به این باشد که مشکلات را با کمک غربی‌ها حل کند، این مشکلات هرگز حل نمی‌شوند، ابراز کرد: علت اینکه ما هنوز در مسئله اقتصاد مشکل داریم این است که برخی از آقایان راه حل مشکلات را بر اساس اقتصاد لیبرالیسمی و بر اساس تمدن منحط غرب در نظر گرفته‌اند.

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: امروز نیازمند رئیس جمهوری هستیم که به اقتصاد مقاومتی پایبند باشد و راهکار و راهبردشان در همین چهارچوب باشد.

وی افزود: به برکت وجود کسانی که وابستگی به دولت‌ها نداشتند و تابع محض رهبر معظم انقلاب بودند توانستیم در زمینه نظامی پیشرفت کردیم و توانستیم به قله‌ای برسیم که دشمن دیگر نتواند ما را تهدید کند و بگوید گزینه‌های نظامی بر روی میز است، بلکه جربان معکوس شده است و امروز ما می‌توانیم این حرف را بزنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی با اشاره به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، ادامه داد: شهید امیدعبدللهیان با شجاعت و در چهارچوب منویات رهبر معظم انقلاب، به آمریکا گفت ما می‌خواهیم اسرائیل را بزنیم اگر شما هم غلطی بکنید، شما را نیز می‌زنیم، از این روز آمریکا جرأت نکرد اقدامی کند.

وی عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها بازدارندگی ایجاد کرده‌ است بلکه با دشمن کاری کرده است که امروز او به دنبال بازدارندگی است چرا که توان مقابله با پهپادهای ایرانی را ندارند و این در راستای تمدن‌سازی است.

حجت الاسلام باقری افزود: مسئله مهم دیگر در امر تمدن‌سازی، بحث اقتصاد، گرانی و تورم است و این توسط رئیس جمهوری اتفاق می‌افتد که نگاه تمدن‌سازی داشته باشد و نگاهش به دست بیکانگان نباشد تا آنها مشکلش را حل کنند و حتی رفع مشکل آب را وابسته به ارتباط با آمریکا نداند.

وی ابراز کرد: اگر شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری‌اش توانست موفق عمل کند دلیل آن نگاه تمدن‌ساز او بوده است. او همواره با دید راهبردی رهبر معظم انقلاب و به عنوان سرباز ولایت عمل می‌کرد.

فعالان فضای مجازی مشکلات فرهنگ منحط غرب را مطرح کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: وظیفه فعالان در فضای مجازی این است که اشکالات فرهنگ منحط غربی را مطرح کنند و از اقدامات جمهوری اسلامی ایران بگویند تا قشر خاکستری بدانند که ما در کشورمان چه پیشرفت‌هایی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه یک سوم از پزشکان عمومی ما پیش از انقلاب خارجی بودند، ابراز کرد: پس از انقلاب اسلامی در حوزه سلامت بسیار کار شده است و امروز ما در سطح جهان، حرفی برای گفتن داریم. 

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: فردی باید به عنوان رئیس جمهور برگزیده شود که مثل شهید رئیسی نگاهی تمدن‌ساز داشته باشد و در اخلاق، رفتار، گفتار، حرکت خستگی ناپذیر شبیه به رئیس جمهور شهید عمل کند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار