رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-28 14:20 شماره خبر : 8657 https://sobhtoos.ir/short/V1o9r 0
امام جمعه اهل‌سنت مژن‌آباد خواف:

امام جمعه اهل‌سنت مژن‌آباد خواف گفت: مسئله وحدت امروز باید مسئله اول دنیای اسلام باشد و همه مسلمین جهان در زیر سایه این دین آزادی‌بخش و انسان‌ساز به‌صورت متحد و یک‌صدا در مقابل جریان ظالم و مستکبر عالم ایستادگی کند.

مولوی سید حسام‌الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار «صبح‌ توس»؛ با اشاره به سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام و آغاز هفته وحدت گفت: مسئله وحدت یک مسئله شرعی و عقلی است.

وی خاطرنشان کرد: مسئله وحدت اولین‌بار از سوی خدای متعال بیان شده که در قرآن کریم صراحتاً بر این مسئله مهم دستور داده شده است. [وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا] بر ريسمان الهی چنگ بزنید و پراکنده نشوید.

امام جمعه اهل‌سنت روستای مژن‌آباد خواف ادامه داد: مسئله وحدت امروز باید مسئله اول دنیای اسلام باشد و همه مسلمین جهان در زیر سایه این دین آزادی‌بخش و انسان‌ساز به‌صورت متحد و یک‌صدا در مقابل جریان ظالم و مستکبر عالم ایستادگی کند.

وی افزود: امروز برخی از دولت‌های به‌ظاهر مسلمان که به نام اسلام حکومت‌داری می‌کنند در عمل پشتیبان طاغوت و استکبار جهانی هستند که صدای ملت مسلمان را درآورده است.

مولوی حسینی تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سایه رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی با عمل خود ثابت کرده است که داعیه‌دار اسلام ناب محمدی بوده و مسئله وحدت را با تمام وجود در عمل دنبال ‌می‌کند که محصول آن قدرت جبهه مقاومت و ایستادگی همه‌جانبه در مقابل سران ظلم و استکبار جهانی است.

وی عنوان کرد: اگر سران کشور‌های اسلامی، ایران را الگوی خود قرار می‌دانند تاکنون خون ۴۱ هزار مسلمان مظلوم فلسطین بر زمین ریخته نمی‌شد چرا که آنان قطعاً صدای فریاد مظلومیت و دادخواهی مسلمانان مظلوم فلسطین را می‌شنوند؛ اما پیوند میان آنان و ظالمان و مستکبرین عالم مانع بیداری و بصیرت آنها شده است.

امام جمعه اهل‌سنت روستای مژن‌آباد خواف در پایان با اشاره به نعمت بی‌بدیل ولایت و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی گفت: امروز اگر کشورهای اسلامی از نعمت بزرگی همچون رهبر فرزانه انقلاب برخوردار بودند تاکنون اثری از ظلم و خونریزی و استکبار در این عالم باقی نمی‌ماند که امید است به‌زودی با نابودی رژیم صهیونیستی و مستکبرین، این حکومت‌ها از خواب غفلت بیدار و چشم‌های نابینای آنها، بینا گردد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار