رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-28 14:57 شماره خبر : 8659 https://sobhtoos.ir/short/eRL8K 0
مسئول دفتر بسیج دانشجویی کاشمر خبر داد:

مسئول دفتر بسیج دانشجویی کاشمر از اعزام گروه‌های جهادي بسيج دانشجويي تهران و کاشمر براي ارائه خدمات به روستاهاي زلزله‌زده کاشمر در آستانه هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از یار خراسانی؛ امیرحسین اسفندیاری با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی به مناطق زلزله‌زده کاشمر، اظهار داشت: زلزله ۲۹ خردادماه خسارت‌های زیادی به منازل پنج روستای شهرستان کاشمر وارد کرد به نحوی که بسیاری از خانه‌های اهالی این روستا تخریب شد.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادي بسيج دانشجويي تهران و کاشمر براي ارائه خدمات به روستاهاي زلزله‌زده کاشمر در آستانه هفته دفاع مقدس اعزام شدند، خاطرنشان کرد: گروه‌های اعزامي به مناطق زلزله‌زده شامل ۹۵ دانشجوی بسیجی در قالب گروه‌های پزشكي، عمراني، مستندسازی و فرهنگي هستند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی کاشمر با تأکید بر اینکه از این تعداد ۲۵ نفر دانشجوی مرد و ۷۰ نفر دانشجوی خانم هستند، تصریح کرد: گروه‌های جهادی در شرایط حساس و موردنیاز همواره آماده خدمت‌رسانی به مردم در نقاط مختلف کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه اردوی جهادی بسیج دانشجویی از ۲۸ شهریور و در  آستانه هفته دفاع مقدس آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، اذعان کرد: خواهران اعزام شده به مناطق زلزله‌زده در بحث آموزش به کودکان، رنگ‌آمیزی مدارس و آموزش به بانوان در حوزه کسب‌وکار نیز نقش‌آفرینی خواهند کرد.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار