رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-28 18:17 شماره خبر : 8660 https://sobhtoos.ir/short/Vv8Ek 0
جانشین سپاه تربت‌حیدریه خبر داد:

جانشین ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه گفت: امسال ۱۹۳ عنوان برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی در سه سطح شهرستانی، بخشی و محلات ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ محمد شکیبایی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با تعمیق فرهنگ جهادی و ایثار و شهادت در جامعه با استفاده از تمامی ظرفیت‌های مردمی به‌مدت یک هفته برگزار می‌شود. 

وی از دیدار با خانواده شهدا در قالب آبروی محله، دیدار و تکریم ایثارگران و رزمندگان و جانبازان، غبارروبی از مزار شهدا، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و اجرای یادواره‌های شهدا و توجه به تبیین مکتب شهید سلیمانی در نشست‌های بصیرتی را به‌عنوان بخشی از این برنامه‌ها یاد کرد. 

شکیبایی به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: هم‌زمان با این ایام پنج پایگاه مقاومت بسیج در شهر کدکن، روستای یک‌لنگی، دوغشک و شهرک ولی عصر (عج) با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. 

 جانشین سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: همچنین دو پارکینگ موتوری و تجهیزات ویژه گردان‌های امام علی علیه‌السلام به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد. 

برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، کتابخوانی و اکران فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم برای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی و برپایی میز خدمت بخشی دیگر از برنامه‌های دفاع مقدس است که شکیبایی به آن اشاره کرد. 

جانشین سپاه ناحیه تربت‌حیدریه به سه برنامه شاخص دیگر این ایام اشاره کرد و افزود: هم‌زمان با بازگشایی مدارس در ایام هفته دفاع مقدس ۵۶۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع می‌شود، همچنین ۶ سری کمک جهیزیه که با مشارکت خیرین و بسیج سازندگی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان تهیه شده به نوعروسان نیازمند نیز اهدا می‌شود. 

شکیبایی گفت: با کمک خیرین نیز ۶ زندانی محکوم مالی با بدهی ۳۱۰ میلیون تومان در ایام هفته دفاع مقدس به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند. 

تربت‌حیدریه در دوران دفاع مقدس یک‌هزار و ۱۲۱ شهید، ۲۵۰۰ جانباز و ۱۴۱ آزاده تقدیم نظام اسلامی‌ کرده‌ است. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار