رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در تایباد صورت گرفت؛

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش‌وپرورش تایباد گفت: برای سال تحصیلی جدید و استقبال از ماه مهر، مدارس این شهرستان مرزی با اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان نوسازی و تجهیز شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ رجبعلی جوانبخت در گفتگو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید و استقبال از ماه مهر، تعداد ۶۵ مدرسه شهری، روستایی و عشایری در شهرستان تایباد با اعتباری به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان در قالب طرح شهید عجمیان نوسازی و تجهیز شدند.

وی افزود: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی در راستای اجرای این طرح، مبلغ ۵۷۰ میلیون تومان اعتبار نقدی به این شهرستان اختصاص داد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش‌وپرورش تایباد ادامه داد: جهت اجرای کارآمدتر طرح شهید عجمیان نیز خیران و انجمن اولیاومربیان ۷۰۰ میلیون تومان کمک کردند و ۲۴ آموزشگاه که اغلب در روستاها و مناطق حاشیه شهر بودند، با این مبلغ زیرپوشش رفتند.

جوانبخت بیان کرد: همچنین علاوه بر کمک‌های نقدی، تجهیزات آموزشی و مصالح ساختمانی هم به ارزش یک میلیارد تومان توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی به شهرستان اختصاص یافت.

این مقام مسئول تصریح کرد: در طرح شهید عجمیان معلمان، دانش‌آموزان، گروه‌های جهادی و بسیج دانش‌آموزی با یک همت همگانی، به فضاسازی کلاس‌ها، بازسازی امکانات آموزشی، مرمت سرویس‌های بهداشتی و رنگ‌آمیزی محوطه‌های مدارس پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: بیش از ۳۶ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در این شهرستان سر کلاس‌های درس حاضر خواهند شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار