رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-28 19:44 شماره خبر : 8664 https://sobhtoos.ir/short/N30n7 0
رئیس حوزه علمیه احناف خواف:

رئیس حوزه علمیه احناف خواف با تأکید بر این‌که رژیم کودک‌کش صهیونیست از اختلاف مسلمان جان و قوت می‌گیرد، افزود: در دیداری که با رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور داشتیم، هر دو این بزرگواران بر وحدت امت اسلامی تأکید داشتند.

مولوی حبیب‌الرحمن مطهری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان این‌که مردم زمانی متوجه مزایای وحدت خواهند شد که مضرات اختلاف را در نظر داشته باشند، اظهار کرد: بر اساس آموزه‌های قرآن کریم در هر جا که تفرقه و اختلاف باشد مؤمنان و مسلمانان تضعیف می‌شوند و از سوی نفاق باعث از بین بردن وجاهت و آبروی مؤمنان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان وحدت و اخوت داشته باشند هیچ‌گاه مسائلی نظیر برادرکشی و مسلمان‌کشی که امروز فلسطین دچار آن شده است را شاهد نخواهیم بود.

رئیس حوزه علمیه احناف خواف با بیان این‌که دشمن همواره می‌کوشد تا وحدت و وفاق امت اسلامی را از بین ببرد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان قائد ایران اسلامی همواره بر وحدت مسلمانان در کشور و منطقه تأکید فراوان دارند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به امت اسلامی، عنوان کرد: دشمنان سعی می‌کنند میان مسلمانان تفرقه و نفاق بیاندازند این در حالی است که توجه به امت اسلامی، مسلمانان را همدل و متحد می‌سازد و آن‌ها را تبدیل به امتی واحده می‌کند.

مطهری با اشاره به بخشی از منویات امام راحل (ره) که فرمودند: .اگر مسلمین مجتمع بودند و هر کدام یک سطل آب می ریختند او (فلسطین اشغالی) را سیل می برد»؛  ابراز کرد: رژیم جعلی صهیونیست از خود وجاهت و قوتی ندارد.

وی با تأکید بر این‌که رژیم کودک‌کش صهیونیست از اختلاف مسلمان جان و قوت می‌گیرد، افزود: در دیداری که با رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور داشتیم، هر دو این بزرگواران بر وحدت امت اسلامی تأکید داشتند.

رئیس حوزه علمیه احناف خواف ادامه داد: رستگاری امت اسلامی در گرو وحدت است از این رو پزشکیان در دیدار با علمای اهل سنت بر عدالت میان اقوام و مذاهب تأکید کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار