رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-28 23:55 شماره خبر : 8669 https://sobhtoos.ir/short/Nj59b 0
نماینده کاشمر و بردسکن خبر داد؛

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: همه استانداران سطح کشور بر اساس گفته دولت چهاردهم تغییر می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»؛ به نقل از فارس، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین اظهار کرد: امروز حسب جلسه هیات دولت، استاندار دو استان کشور انتخاب شدند و درادامه هم دیگر استان ها ، استاندار آنان انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی به چگونگی انتخاب استاندار خراسان رضوی پرداخت و اظهار داشت: استاندار خراسان رضوی باید فردی با تجربه و دارای تعامل کاری باشد.

نیک بین با بیان اینکه خراسان رضوی با داشتن 35 میلیون زائر در سال به فردی نیاز دارد که جسارت گرفتن نیازهای استان را از دولت در بحث ریلی، جاده ای، بهداشت و درمان، حمل ونقل و... داشته باشد، افزود: در خراسان رضوی تاکنون استاندارانی که خدمت کردند، بعضا خیلی ضعیف، متوسط و فعال بودند، لیکن در این استان باید فردی انتخاب شود که دارای زبدگی خاصی در اجرای امور استان با توجه به موقعیت این استان پهناور را داشته باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که آیا دولت با مجمع نمایندگان استان مشورت داشته یا خیر افزود: بلی نظر خواسته اند و مجمع هم نظر خود را داده ولی تا چه حد مقبول شده نظر رئیس جمهور و هیات دولت خواهد بود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تغییر استاندار خراسان رضوی را هم حسب اعلام دولت که استانداران تغییر خواهند کرد، قطعی دانست ولی از زمان آن اظهار بی اطلاعی کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار