رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-24 10:34 شماره خبر : 8210 https://sobhtoos.ir/short/eRLxb 0
رئیس دانشکده علوم پزشکی کاشمر خبر داد:

رئیس دانشکده علوم پزشکی کاشمر گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته راه‌اندازی رشته جدید کارشناسی فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر، محمدجواد یزدانی اظهار کرد: رشته کارشناسی فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان راه‌اندازی شد.

وی گفت: به استناد رأی صادره در دویست و نود و سومین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی، مورخ ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ با راه‌اندازی رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در مقطع کارشناسی پیوسته با ظرفیت ۱۲ دانشجو در دانشکده علوم پزشکی کاشمر موافقت شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی کاشمر افزود: بر این اساس از ابتدای سال تحصیلی جدید تعداد ۱۲ دانشجو از طریق کنکور سراسری پذیرش و در دانشکده علوم پزشکی کاشمر مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر دانشکده علوم پزشکی کاشمر با ۳۰۶ دانشجو در سه رشته پرستاری، علوم آزمایشگاهی و فوریت‌های پزشکی و پیش بیمارستانی در مقطع کارشناسی فعالیت می‌کند.

یزدانی با اشاره به اینکه ۱۵۶ نفر از دانشجویان دختر و باقی نیز پسر هستند، افزود: اکنون سه هیئت‌علمی رسمی و سه نفر دیگر نیز ضریب k هستند که تلاش برای جذب بیشتر هیئت‌علمی نیز ادامه دارد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار