رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-17 13:43 شماره خبر : 8143 https://sobhtoos.ir/short/4aoKA 0
نماینده مردم مشهد:

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در راهپیمایی اربعین و تعظیم شعائر دینی از عوامل مهم افزایش همبستگی ملی هستند.

علی‌اصغر نخعی‌راد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: همه ما باید، همراه با مسلمانان و آزادگان جهان انزجار و نفرت خویش را از رژیم صهیونیستی و حامیانش اعلام کنیم تا همه در داخل و خارج از کشور، موضع ملت را بدانند.

وی با تأکید بر اهمیت کمک مالی به مردم غزه، خاطرنشان کرد: مسلمانان آزاده جهان، با حمایت عملی و بی‌دریغ شیعیان جهان از مردم غزه، با مواضع به حق شیعه آشنا شده و امام حسین (ع) را مقتدای خود می‌دانند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: آشنایی با مواضع بر حق شیعیان موجب می‌شود که راهپیمایی اربعین به صحنه وحدت مسلمانان تبدیل شود و حضور پرشور مردم و جوانان از سراسر جهان و خصوصاً ملت عراق و ایران در این مراسم عظیم، پیام وحدت را به جهان مخابره کند.

وی ادامه داد: عموم مردم ایران با هر نوع ظاهر و سبک زندگی، دل‌بسته اهل‌بیت (ع) و خصوصاً امام حسین (ع) هستند و همان‌طور که در نظرسنجی اخیر اعلام شده، بیش از ۸۳ درصد از مردم ایران، در عزاداری‌های محرم شرکت کرده‌اند.

نخعی‌راد شرکت در اربعین و تعظیم شعائر دینی را از عوامل مهم افزایش همبستگی ملی دانست و گفت: تبیین حماسی عاشورا و عظمت و اقتدار حضرت زینب سلام‌الله‌علیها،  باید مورد توجه همه خطبا و مداحان محترم قرار گیرد و حزن و اندوه و مصائب اهل‌بیت (ع) از این منظر مطرح، تا پیام عاشورا و پیام‌بر آن (حضرت زینب سلام‌الله‌علیها) به جامعه منتقل شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار