رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-19 23:55 شماره خبر : 8523 https://sobhtoos.ir/short/eolER 0
سردار رادان:

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در دوره‌ای که با فتنه‌های فراوان روبرو هستيم حفظ چادر يک تکليف مهم است، چرا که بر چادر ما می‌تازند و اگر آن را بگيرند پرچم را می‌گيرند و وقتی پرچم را گرفتند ديگر مردان نمی‌توانند علمدار باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ به نقل از فارس، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور امروز در پنجمين دور مسابقات سراسري قرآن و عترت خانواده کارکنان و پانزدهمين مسابقات خواهران شاغل انتظامي سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: در دوره‌اي که با فتنه‌های فراوان روبرو هستيم حفظ چادر يک تکليف مهم است، چرا که بر چادر ما می‌تازند و اگر آن را بگيرند پرچم را می‌گيرند و وقتی پرچم را گرفتند ديگر مردان نمی‌توانند علمدار باشند.

فرمانده کل انتظامي جمهوري اسلامي ايران افزود: در اين آشفته بازار آنچه مي‌تواند چراغ راه ما براي عبور از موانع فرهنگي، اقتصادي، مشکلات، دسيسه‌ها و فتنه‌ها باشد، قرآن و نهج البلاغه است.

سردار رادان گفت: در مسير ما تا به مقصد رسيدن، کمينگاه‌هاي فراواني قرار دارند و تنها توسل، توجه و تمسک به قرآن و روايات نهج البلاغه، مي‌تواند راه نجات ما باشد.

وي با تشکر از اهتمام جدي و تلاش سازمان عقيدتي سياسي فراجا در تحول مسير قرآني پليس تصريح کرد: امسال را سال بصيرت با تمسک به قرآن و نهج البلاغه در اولويت قرار داديم تا زير سايه انوار روشني بخش قرآن حرکت کنيم.

فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: همه امتيازات کارکنان حافظ قرآن براي خانواده اين عزيزان نيز در نظر گرفته مي شود.

شايان ذکر است پنجمين دوره مسابقات سراسري قرآن و عترت خانواده کارکنان و پانزدهمين مسابقات خواهران شاغل انتظامي جمهوري اسلامي ايران در رشته‌هاي قرائت، تحقيق، ترتيل، اذان، حفظ(3 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل)، درک مفاهيم و نکات تفسيري سطح 1و 2و مفاهيم نهج‌البلاغه با تجليل از برگزيدگان و برترين‌هاي قرآني پليس کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار