رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-10 11:02 شماره خبر : 8034 https://sobhtoos.ir/short/NBdbA 0
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا:

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: خون شهید اسماعیل هنیه پایمال نمی‌شود و بازدارنده مقاومت نیست.

محمدحسن قدیری‌ابیانه، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «صبح توس»؛ با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: ترور مهمان جمهوری اسلامی ایران در کشور ما جسارت و حماقت بزرگی است و طبیعتاً ایران، فلسطین و لبنان پاسخ این جنایت را خواهند داد.

وی با تأکید بر این‌که رژیم صهیونیستی باید منتظر اقدام ایران و سایر محورها باشد، خاطرنشان کرد: آمریکا نیز شریک این جنایت است و قطعاً آمریکا در مورد این جنایت مطلع بوده و همکاری نیز داشته است. 

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا و کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید هر نوع همکاری، تبادل اطلاعات و جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در هر سطحی را محکوم دانسته و برای این اقدام حکم اعدام تعیین کند.

وی با تأکید بر این‌که خون شهدا پایمال نمی‌شود و بازدارنده مقاومت نیست، ادامه داد: با شهادت اسماعیل هنیه و سران جبهه مقاومت، مجاهدان و مبارزان با رژیم صهیونیستی مصمم‌تر می‌شوند که با این رژیم مقابله لازم را داشته باشند لذا پیش‌بینی می‌شود در آینده شاهد تشدید مبارزات با رژیم جعلی صهیونیست باشیم.

قدیری‌ابیانه ابراز کرد: اسماعیل هنیه مهمان ایران بوده است و در خاک کشور ما هدف قرار گرفته است لذا معتقدم که مسئولان کشور باید پاسخ قاطعی به این ترور بدهند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار