رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-01 14:05 شماره خبر : 6673 https://sobhtoos.ir/short/V9kLj 0
فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد:

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر از كشف 5 كيلو و ۲۰۰ گرم ترياك و دستگيري دو سوداگر مرگ در دو عملیات جداگانه در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حسن مشهدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در محل سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ را حين كنترل يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان کاشمر برای بررسي بيشتر متوقف كردند.

 وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو بالغ بر ۲ کیلو و ۶۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: این مواد به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر همچنین از کشف مواد مخدر در یک عملیات دیگر خبر داد و تصریح کرد: در يك عمليات مشابه ديگر مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر از يك دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ ديگر نيز ۲ كيلو ۵۵۰ گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف كردند.

وی با تأکید بر اینکه تشدید مبارزه با مواد مخدر و برخورد با خرده‌فروشان، از برنامه پلیس به شمار می‌رود، اذعان کرد: دو دستگاه خودرو موردنظر توقيف و دو متهم نيز در اين زمينه با تشكيل پرونده مقدماتي، برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

مشهدی با اشاره به اینکه تمام تلاش بر این است تا راه‌ها و معابر اصلی شهرستان به روی قاچاقچیان و سوداگران بسته شده و شاهد به‌ حداقل‌ رساندن فعالیت آن‌ها باشیم، عنوان کرد: نیروی انتظامی در قالب طرح‌های مختلف در طول سال تلاش می‌کند تا جلوی توزیع و مصرف مواد مخدر گرفته شده تا جوانان و نوجوانان در این تله تدارک دیده شده گرفتار نشوند.

وی ضمن تأکید بر ضرورت مشارکت اجتماعی و احساس مسئولیت جمعی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و پدیده شوم اعتیاد، تشریح کرد: تلفن ۱۱۰ پلیس به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار