رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-13 12:49 شماره خبر : 6808 https://sobhtoos.ir/short/Vwowl 0
امام جمعه خواف:

حجت الاسلام مظاهری گفت: مهمترین وظایف امروز جامعه فرهنگیان، فرهنگ سازی است زیرا آن چیزی که جامعه را به سوی رسیدن به ارزش‌ها و اهدافش سوق می‌دهد فرهنگ غنی و تحریف نشده ای است که معلمین باید مروج آن در جامعه تربیتی کشور باشند‌.

حجت الاسلام ابوالفضل مظاهری امام جمعه شهرستان خواف در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با تأکید بر لزوم ارج نهادن به جایگاه معلم گفت: بزرگداشت مقام معلم، ارزش نهادن به جایگاه رفیع قلم و دانش است که خدای سبحان به آن سوگند یاد کرده است و ادای احترام به تمام جان‌های عزیزی است که چون شمع می سوزند تا چراغ حقیقت را برافروزند و محفل عاشقان علم و فناوری و مدرسه دلدادگان طریقت الی الله را روشنایی بخشند.

وی ادامه داد: مدرسه به عنوان خانه دوم بوده و معلمان عزیز به عنوان نماد و الگوی این خانه، نقش مهمی را در ساخته شدن آینده سازان این مرز و بوم برعهده دارند که باید همواره دانش آموزان را به اخلاق حسنه ، تلاش برای کسب تعلیم و تربیت و پیشرفت کشورمان تشویق کنند.

امام جمعه خواف بیان داشت: یکی از مهمترین وظایف امروز جامعه فرهنگیان، فرهنگ سازی است، زیرا آن چیزی که جامعه را به سوی رسیدن به ارزش ها و اهدافش سوق می‌دهد فرهنگ غنی و تحریف نشده و ارزشمندی است که معلمین باید مروج آن در جامعه تربیتی کشور باشند‌.

در پایان حجت الاسلام مظاهری ضمن تبریک هفته معلّم، به همه معلّمان پرتلاش، برای همه متولیان امر تعلیم و تربیت، از خداوند متعال توفیق و صحت و سربلندی در تمام امورات دنیوی و اخروی را خواستار شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار