رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-27 17:56 شماره خبر : 9113 https://sobhtoos.ir/short/VJ51b 0
امام جمعه عشق‌آباد خبر داد:

امام جمعه عشق‌آباد گفت: افزایش ایستگاه‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی، مطالبه مردم و گلایه از دستگاه‌های مسئول از جمله معاونت عمرانی استانداری، سازمان شهرداری‌ها و ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛‌ حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده تربتی در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با بیان اینکه حوادث غیرمترقبه و آتش‌سوزی‌هایی که در این منطقه رخ می‌دهد، گفت: رفع این حوادث با واحد آتش‌نشانی شهرداری عشق‌آباد است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان میان‌جلگه دارای 72 روستا و صدها کیلومتر جاده است،‌ اظهار داشت: طبق آمار عملیات سالانه آتش‌نشانی شهرداری عشق‌آباد، 81 درصد حوادث و آتش‌سوزی‌ها در حوزه روستایی و خارج از محدوده قانونی شهر رخ می‌دهد.

امام جمعه شهر عشق‌آباد بیان داشت: متاسفانه واحد آتش‎‌نشانی این شهر تنها دارای یک خودروی فرسوده با دو نیرو و فاقد تجهیزات امداد و نجات است که این واحد توان خدمت‌رسانی به محدوده خارج از شهر عشق‌آباد را ندارد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده تربتی با بیان اینکه علاج واقعه را باید قبل از وقوع پیش‌بینی کرد‌،‌ گفت: این یک مطالبه عمومی و گلایه از دستگاه‌های مسئول معاونت عمرانی استانداری، سازمان شهرداری‌ها و ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی است تا به این مسئله توجه نموده و تدابیر لازم را در این خصوص بیندیشند.

وی تاکید کرد: اگر در حال حاضر قرار نیست ایستگاه آتش‌نشانی به شهر عشق‌آباد اضافه نشود،‌ حداقل تجهیزات امداد و نجات کافی و خودروی آتش‌نشانی مناسب جهت رسیدن به محل حادثه اختصاص داده شود تا در سوانح و موارد ضروری امکان امدادرسانی در زمان کوتا فراهم گردد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار