رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-27 15:34 شماره خبر : 9116 https://sobhtoos.ir/short/4yQgv 0

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: سیاست شورای شهر و مدیریت شهری حمایت از ورزش قهرمانی است، اما تیم‌داری حرفه‌ای جزء وظایف اصلی مدیریت شهری نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ جاوید کیانی در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: اساسا تیم‌داری حرفه‌ای جزء وظایف شهرداری نیست و سایر مجموعه‌ها صنعتی مشهد که از تمکن مالی بهتری برخوردارند باید در این عرصه وارد شوند.

وی افزود: این سازمان وظیفه افزایش زیرساخت‌های ورزشی شهر در راستای گسترش ورزش برای عموم شهروندان در هر رده سنی و در دو بخش آقایان و بانوان را عهده‌دار است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری برای افزایش نشاط و شادابی مردم است.

کیانی با اشاره به اینکه در جهت افزایش و توسعه نشاط عمومی مردم مشهد تلاش می‌کنیم، گفت: مسابقات جام رمضان که در ابتدای سال جاری برگزار کردیم، در سطح کشور بی‌نظیر بود. در حال برنامه‌ریزی هستیم تا این جام در ماه رمضان پیش‌رو پرشورتر از ماه رمضان سال گذشته برگزار شود.

وی ادامه داد: در جام رمضان سال گذشته ورزشکاران در ۱۹ رشته و در بخش‌های آقایان، بانوان و توان‌یابان در سالن‌های مدیریت شهری به رقابت پرداختند. اعضای شورای شهر مشهد نیز از برگزاری این دست رویدادها در شهر مشهد حمایت می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه در جهت افزایش ورزش همگانی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است، از افتتاح کمپ ورزشی الهیه مشهد تا دهه فجر سال جاری خبر داد.

کیانی عنوان کرد: هفته آتی شاهد بزرگ‌ترین فستیوال ورزشی با حضور ۵۲ هیات ورزشی در پارک ملت مشهد خواهیم بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار