رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-27 14:12 شماره خبر : 9112 https://sobhtoos.ir/short/4aoG5 0
امام جمعه تربت‌جام:

امام جمعه تربت‌جام گفت: آمریکای جنایتکار منافع خود را در منطقه حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی می‌داند که با حمایت‌های همین استکبار جهانی در حال به خاک و خون کشیدن مردم و کودکان بی گناه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته تربت‌جام که در محل مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد با سفارش به رعایت تقوای الهی به خود و نمازگراران با بیان اینکه منافع آمریکا در حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی است؛ اظهار داشت: آمریکای جنایتکار منافع خود را در منطقه حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی می‌داند که با حمایت‌های همین استکبار جهانی در حال به خاک و خون کشیدن مردم و کودکان بی‌گناه هستند.

وی تصریح کرد: آنچه اتفاق خواهد افتاد پیروزی و اراده جبهه مقاومت بر صهیونیست است و به زودی شجره خبیثه و ملعونه صهیونیست ریشه کن خواهد شد و شاهد محو غده سرطانی از دامنه اسلام خواهیم بود.

امام جمعه تربت‌جام  با اشاره به این که رژیم صهیونیستی شکست را با ترور، نسل‌کشی و کودک‌کشی جبران و مخفی می‌کند، اظهار کرد: دشمن انسانیت و شیطان‌پرستان اعتراف کردند که در جنگ عمدتا بچه‌ها، زنان و کودکان را می‌کشند.

اسلامی با اشاره به این که نباید تصور کرد که رژیم صهیونیستی فقط دشمن فلسطین است، خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی سودای از نیل تا فرات  و تصرف غرب آسیا را در سر دارد و آرزوی جهنمی و شیطانی بر زبان جاری می‌کند که در پی تشکیل حکومت یهود در منطقه فلسطین، سوریه، لبنان، اردن، یمن، مصر، عراق و عربستان سعودی است.

وی در پایان با اشاره به خبر ترور شهید سنوار، رهبر جبهه حماس توسط رژیم صهیونیستی بیان داشت: زمانی که یک فکر و مرام و تفکر تبدیل به سازمان و تشکیلات شود آن سازمان مکتبی، علی‌رغم شهادت فرماندهان ارشدش از بین نخواهد رفت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار