رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-27 13:12 شماره خبر : 9109 https://sobhtoos.ir/short/VwJEY 0
امام جمعه تربت حیدریه:

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: ارسال سامانه پدافندی «تاد» توسط آمریکا به سرزمین‌های اشغالی بیانگر آن‌ است که عملیات وعده صادق یک و دو موفقیت‌آمیز بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «تابان تربت»؛ حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در آئین خطبه‌های نماز جمعه تربت‌حیدریه اظهار کرد: نتانیاهو به دنبال آزادی‌ اسرای رژیم غاصب صهیونیستی است که اگر به آنها برسد برایش یک پیروزی محسوب می‌شود و در غیر این صورت فشارها علیه او و کابینه‌اش در سرزمین‌های اشغالی همچنان رو به افزایش خواهد بود. 

وی تصریح کرد: نتانیاهو می‌خواهد جنگ را به داخل لبنان بکشد و قطعا وارد باتلاقی می‌شود که به نابودی او خواهد انجامید. 

معلمی با اشاره به اینکه نور مقاومت هرگز خاموش نمی‌شود و قطعا پیروز است، افزود: لازمه پیروزی در آن است که همچنان جان در کف اخلاص قرار داده و با نیرو و تجهیزات کم برابر صهیونیست‌ها بایستیم که این ایستادگی منتج به پیروزی است. 

خطیب جمعه تربت‌حیدریه ادامه داد: تفاوت رزمندگان جبهه مقاومت با صهیونیست‌ها در این است که تفکر اصلی رزمندگان مقاومت روحیه جهادی و شهادت‌طلبی است و تفکر صهیونیست‌ها ترس و فرار است، لذا روحیه رزمندگان جبهه مقاومت شکست‌ناپذیر است. 

معلمی‌ گفت: تمام جنایات رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای اروپایی انجام می‌شود که علاوه بر حمایت سیاسی، حمایت تجهیزاتی و تسلیحاتی دارند که طی روزهای اخیر سامانه پدافندی تاد توسط آمریکا به سرزمین‌های اشغالی ارسال شد و این سامانه از سال ۲۰۰۸ وارد ارتش آمریکا شده و اکنون در اختیار رژیم غاصب قرار داده شده‌است. 

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: ارسال سامانه پدافندی «تاد» توسط آمریکا به سرزمین‌های اشغالی بیانگر آن‌ است که عملیات وعده صادق یک و دو موفقیت‌آمیز بوده، اما این سامانه قدرت مقابله با موشک‌های بالستیک و هایپرسونیک جمهوری اسلامی را ندارد. 

وی اضافه کرد: عملکرد این سامانه مانند سایر سامانه‌های گنبد آهنین است که بر اساس ارتفاع، سرعت و مسیر حرکت رهگیری و مورد هدف قرار می‌دهد، اما موشک‌های بالستیک و هایپرسونیک نه سرعت، نه ارتفاع و نه مسیرشان ثابت است و هر لحظه در حال تغییر هستند. 

خطیب جمعه تربت‌حیدریه محتوای اصلی فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه نصر را این‌گونه عنوان کرد که هیچ مسلمانی حق کوتاهی برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی ندارد و اگر کوتاهی شود خیانت شده و مبنای آن در آیات‌ و روایات بیان شده‌است. 

معلمی بیان کرد: متاسفانه برخی‌ها می‌گویند غزه و لبنان و فلسطین به ما چه ارتباطی دارد، کما اینکه در آیات و روایت تٱکید شده کمک مومنانه و مواسات مربوط به جغرافیای ایران نیست و هر کجا مظلومی در برابر ظلم قرار بگیرد همه مکلفند کمک کنند. 

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: این کمک‌های مومنانه به لبنان و فلسطین زمینه‌ساز ظهور حضرت بقیه‌الله‌الاعظم عجل‌الله است، لذا مردم تا جایی که می‌توانند کمک‌های خود را برای جبهه مقاومت ارسال کنند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار