رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-27 13:14 شماره خبر : 9110 https://sobhtoos.ir/short/NgoG5 0
امام جمعه سرخس:

امام جمعه سرخس گفت: امروز جبهه مقاومت، رژیم نحس صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی حبس کرده و شهرهای اشغالی را تبدیل به شهر ارواح کرده است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از نسیم سرخس، حجت‌الاسلام حسن صباغیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس اظهار کرد: منطق مقاومت، منطق اسلام، منطق روح‌الله، دکترین امام راحل و سیاست قلبی نایب امام زمان (عج)، رهبر حکیم انقلاب است.

امام جمعه سرخس افزود: مکتب مقاومت مبتنی بر آموزه‌های حقیقی اسلام شکل گرفته و هر روز بیشتر توسعه پیدا می‌کند و سیطره قدرت نظامی غرب را به چالش کشیده است.

وی بیان کرد: این قدرت مقاومت است که همه دشمن را با هر قدرت مالی، اتمی و رسانه‌ای درمانده کرده است؛ توسعه صدور گفتمان انقلاب اسلامی در جهان پیامد همین منطق مقاومت است.

حجت‌الاسلام صباغیان عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت، رژیم نحس صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی حبس کرده و شهرهای اشغالی را تبدیل به شهر ارواح کرده است.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: غزه به‌عنوان قلب مقاومت، لبنان به‌عنوان افتخار مقاومت، یمن به‌عنوان شمشیر بُرندّه مقاومت، سوریه به‌عنوان همراه و یار مقاومت و ایران به‌عنوان ام‌القرای مقاومت توانسته‌اند زخم‌های بسیار کاری بر پیکره جرثومه نحس رژیم صهیونیستی بزنند.

امام جمعه سرخس ادامه داد: هر رهبری از رهبران مقاومت را شهید می‌کنند، از خون با برکت‌شان جریان مقاومت، مقاوم‌تر می‌شود؛ امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق نابودی دست و پا می‌زند.

وی اضافه کرد: امروز رژیم موقت صهیونیستی در بن‌بست روانی، سقوط بزرگ اقتصادی و بیچارگی جهانی گرفتار شده و در این بن‌بست نابود خواهد شد.

حجت‌الاسلام صباغیان بیان کرد: از برکات جریان نورانی مقاومت، نماز جمعه نصر بود که منظومه‌ای حماسی شد؛ ابعاد گسترده نماز جمعه نصر خارج از وسع واژگان بشری است؛ هم حضور ولی‌امر مسلمین جهان کهکشانی از حماسه بود و هم حضور دو میلیونی مردم که جان بر کف دست گرفتند و دور ولی را گرفتند و در نماز جمعه نصر حضور یافتند؛ این‌‌ها از برکات جامعه الهی است.

وی تصریح کرد: نماز جمعه نصر مصداق آیه «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» و حقیقت شعار عملی و میدانی آیه «وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ ٱلۡغَٰلِبُونَ» بود.

امام جمعه سرخس در ادامه با قدردانی از همه مردم شریف شهرستان سرخس که در کمک به جریان مقاومت وارد میدان شدند، گفت: هفته گذشته انسانی بزرگ و بصیر از شهرستان ما مبلغ یک میلیارد ریال به جبهه مقاومت کمک کرد و تاکید کرد نام او برده نشود؛ رزق حقیقی همین است؛ خدای متعال تبریک می‌گوید و بشارت می‌دهد به داد و ستدی که با او می‌کنیم.

حجت‌الاسلام صباغیان در پایان خاطرنشان کرد: فرجام نجات‌بخش، معامله با خدا است؛ به هر میزان مردم می‌توانند به جبهه مقاومت کمک کنند؛ امروز در امتحان بزرگ الهی هستیم و امیدواریم سربلند بیرون بیاییم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار