رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-27 06:00 شماره خبر : 9104 https://sobhtoos.ir/short/4PbQl 0
فرماندار تربت‌جام:

فرماندار تربت‌جام گفت: درسطح روستاهای شهرستان تربت‌جام ۹ باب آشیانه آتش‌نشانی احداث شده که فاقد امکانات و تجهیزات خودرویی است.

حسین جمشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: در سطح روستاهای شهرستان تربت‌جام ۹ باب آشیانه آتش‌نشانی احداث شده که فاقد امکانات و تجهیزات خودرویی است.

وی تصریح کرد:  ایران هشتمین کشور بلاخیز جهان است و در حوزه بلایای غیر طبیعی میانگین بسیار بدی دارد و خیلی از کشورها درحوزه اطفا حریق فائق آمدند، نظام اسلامی باید توجه جدی به مسئله آموزش که با جان و مال مردم سرو کار دارد داشته باشد و در دستور کار قراردهد.

فرماندار تربت‌جام بیان داشت: همه ما مدیون زحمات آتش‌نشانان هستیم که موجب امنیت و آرامش مردم هستند و با توجه به افزایش طبقات ساختمانی تامین نیازهای آتش‌نشانی از توان شهرداری تربت‌جام خارج است و برای مقابله  با حوادث ترافیکی و ترانزیتی محور تربت‌جام اتفاقی بیفتد برای مقابله با حوادث امکانات نداریم.

جمشیدی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری ۱۶۳ عملیات امداد و نجات انجام گرفته است  که ۹۰ مورد آن آتش‌سوزی بوده است.

وی در پایان بیان داشت: کمبود امکانات در ساختمان‌های مسکن مهر از دیگر چالش‌هایی است که اگر در آن مکان‌ها حادثه‌ای اتفاق بیفتد خطرات زیادی را به همراه دارد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار