رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-10-03 10:09 شماره خبر : 5454 https://sobhtoos.ir/short/enQZ4 0

نویسنده و تهیه‌کننده مشهدی گفت: هنرمندان زیادی در کشور داریم که کارهای بسیاری خوبی داشته‌اند اما هیچ‌وقت دیده نشدند و به عنوان سلبریتی از آنها یاد نمی‌شود، یک هنرمند واقعی باید جهادی باشد و دچار غرور نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» علیرضا طحان زاده اردکانی اظهارداشت: اصالتا یزدی‌ام اما از یک سالگی با افتخار بچه محله امام رضا(ع) هستم و تا امروز هر چه در زندگی‌ام دارم از امام رضا(ع) است امام رضا(ع) همیشه نسبت به من غریب نوازی کرد‌ند و محبت داشتند؛فعالیت‌های هنری را از تئاتر در مدارس آغاز کردم و از آنجایی که علاقمند بودم از طریق دوستانم وارد این عرصه شدم و با وجود گذراندن سختی‌های بسیار توانستم در این عرصه فعالیت‌هایم را گسترش دهم.

طحان‌زاده با بیان اینکه هنرمند باید تمام حرف‌هایش را در میدان هنر و روی صحنه بزند، گفت: بسیاری از هنرمندان جوانی که در فضای هنری کشور فعالیت می‌کنند در واقع هنرمند نیستند بلکه تنها برای کسب درآمد وارد این حرفه شده‌اند؛ هنرمند واقعی کسی است که خاک تئاتر را خورده و تئاتر را درک می‌کند و از صحنه تئاتر به یک بازیگر حرفه‌ای و هنرمند تلویزیون و سینما تبدیل می‌شود.

وی افزود: مادرم الگویم در سرسختی است و با وجود تمام ناملایمات زندگی همیشه مشوق من در زندگی‌ام بوده است و همیشه می‌گوید خودت قهرمان زندگی خودت باش.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار