رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-18 09:19 شماره خبر : 5909 https://sobhtoos.ir/short/Nj67N 0
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم:

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: دانشگاه حکیم سبزواری، دانشگاهی خوش‌سابقه و زبان زد در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» به نقل از پایگاه اطّلاع‌رسانی دانشگاه حکیم سبزواری عبدالحسین کلانتری در نشست با مسئولان و اساتید دانشگاه گفت: دانشگاه حکیم سبزواری، دانشگاهی خوش‌سابقه و زبان زد در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی است.

وی افزود: این دانشگاه که در شهر پر قدمت و تاریخی سبزوار واقع شده، در دوره‌های مختلف جلودار فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در آموزش عالی بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه این دانشگاه یک زیست‌بوم فرهنگی و اجتماعی خوب را در کنار حوزه‌های پژوهش، فناوری و آموزش، رقم زده تأکید کرد: این زیست‌بوم فرهنگی و اجتماعی خوب نیز موجب شده تا یک محیط جذاب برای دانشجویان، فراهم شود.

کلانتری ادامه داد: دانشگاه حکیم سبزواری به سبب فعالیت‌های خوب تشکل‌های اسلامی، انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و اجتماعی، مجموعه‌ای اجتماعی پرنشاط و فرهنگی است.

وی افزود: دانشجویان این دانشگاه در رویدادهایی ملی دانشجویی مانند جشنواره‌های حرکت و رویش، همواره جز مقام آوران بوده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پایان اظهار داشت: امیدواریم باتوجه‌به این سابقه خوب فرهنگی و قرارگرفتن در موقعیت تمدنی ویژه، دانشگاه حکیم سبزواری بتواند همچون گذشته در حوزه‌های مختلف آموزش عالی، پیشرو باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار