رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-21 12:31 شماره خبر : 6886 https://sobhtoos.ir/short/V5anl 0
رهبر معظم انقلاب:

رهبر معظّم انقلاب پس از حضور در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمودند: انتخابات نشانه‌ی اراده و تصمیم‌گیری مردم است، اهمیت مرحله‌ی دوم انتخابات کمتر از مرحله‌ی اول نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از شهرآرانیوز، رهبر انقلاب با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) جهت انجام فرایند رای‌گیری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ابتدایی‌ترین ساعت شروع رای گیری شرکت کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای پس از حضور در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمودند: انتخابات فی نفسه یک کار اساسی و مهمی برای کشور و برای مردم است. انتخابات نشانه‌ی حضور مردم است، نشانه‌ی اراده و تصمیم گیری مردم است؛ بنابراین وظیفه‌ی ملّی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد، کار بکند و به مقاصد بزرگ نزدیک بشود، این است که در انتخابات شرکت کنند. مرحله‌ی اول و دوم انتخابات هیچ فرقی با هم ندارد. همان اهمیتی که مرحله‌ی اول دارد مرحله‌ی دوم هم دارد.

ایشان افزودند: شما در مرحله‌ی اول، تعدادی را انتخاب کردید و فرستادید به مجلس؛ لکن ظرفیت همچنان تمام نشده است. در مرحله‌ی دوم، ظرفیت را تکمیل می‌کنید. اگر چنانچه ما آنجا شرکت کردیم -فرض کنید در تهران- تعدادی را انتخاب کردیم و و بقیه ماندند و شرکت نکردیم، درواقع کار را کأنه نیمه تمام رها کردیم؛ بنابراین اهمیت مرحله‌ی دوم کمتر از مرحله‌ی اول نیست.

رهبرمعظم انقلاب فرمودند: ان‌شاءالله که مردم عزیزمان همه شرکت کنند و رأی بدهند و مجلس را تکمیل کنند. هر چه رأی بیشتر باشد مجلس قوی‌تر است. هر چه مجلس قوی‌تر باشد امکان کار در کشور بیشتر است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار