رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-01 23:48 شماره خبر : 8718 https://sobhtoos.ir/short/ernmp 0
رئیس مرکز مطالعات امنیت ملی ستادکل نیروهای مسلح:

رئیس مرکز مطالعات امنیت ملی ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: در انقلاب اسلامی مظلومیت خودمان را به جهان ثابت کردیم و در دفاع مقدس توانستیم دوست و دشمن را بشناسیم.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از «قم فردا»، سردار حسن رستگارپناه در نشست برخط بصیرتی دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس توانستیم استقلال و آزادی را برای میهن عزیزمان به ارمغان بیاوریم ، یکی از دستاوردهای دفاع مقدس ارائه الگوی عملی حکومت دینی بود، همچنین هشت سال دفاع مقدس باعث بیداری مردم مسلمان شد و توانستند در راه آزادی درست مبارزه کنند.

رئیس مرکز مطالعات امنیت ملی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: مردم ایران در هشت سال دفاع  مقدس ارزش‌های معنوی را به جهان ثابت کردند اینکه مردم ایران می‌توانند با ارزش‌های معنوی روی پای خود بایستند و استقلال ایران را محفوظ بدارند در هشت سال دفاع مقدس توانستیم از چپاولگری زورگویان که به دنبال چپاول منابع این ملت بودند جلوگیری کنیم.

وی بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد اگر وحدت باشد اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و با وحدت شرایطی ایجاد کردند که دشمنان به شکست و زبونی اعتراف کردند، هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد اگر پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم و گوش‌به‌فرمان امام باشیم می‌توانیم دست در دست هم و با وحدت، یکپارچگی و ایستادگی موفق شویم وحدت بشریت را نجات می‌دهد و سرافرازی برای مردم مستضعف به ارمغان می‌آورد.

رستگارپناه خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای مهمی را به دست آوریم و توانستیم قدرت ایمان و معنویت بسیاری از واژگان الهی و اسلامی از جمله شهادت، شجاعت، ایثار را به اثبات برسانیم.

رئیس مرکز مطالعات امنیت ملی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: در انقلاب اسلامی مظلومیت خودمان را به جهان ثابت کردیم و دوران دفاع مقدس توانستیم دوست و دشمن خود را بشناسیم و توانستیم ثابت کنیم کسانی در مسیر اسلام راستین هستند قطعاً پیروز خواهد شد و با پایداری و مقاومت تا ابدیت ارزش‌های دفاع مقدس باثبات می‌ماند و بسیاری از مظلومان جهان از آن تبعیت می‌کنند.

وی بیان داشت: در مسیر دفاع مقدس ثابت شد با استکبار جهانی و مستکبران عالم می‌توانیم مبارزه کنیم امروز اگر فلسطین مقاوم و غزه قهرمان می‌تواند با این حجم از جنایات رژیم صهیونیستی مقابله کند به پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است و خود مردم فلسطین نیز اذعان می‌کنند با الگوگرفتن از مقاومت مردم ایران می‌توانند در مقابل زورگویی‌های دشمن ایستادگی کنند.

رستگارپناه اضافه کرد: بر اساس آیات الهی با ایستادگی روی پای خودمان آینده را می‌توانیم تضمین کنم، شهیدان دفاع مقدس اعم از سپاه و ارتش با وحدت قلبی و عملی ثابت کردند می‌توان در مقابل متجاوز ایستاد و پیروز شد در مرحله اول در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردیم در مرحله دوم دشمن را از سرزمین‌های اشغالی بیرون کردیم  و در مرحله بعدی به دنبال عدالت بودیم تا حقمان را از دشمن متجاوز بگیریم؛ اما مستکبران شرایطی ایجاد کردند ملت ایران هنوز غرامت خود را نتواند بگیرد اما در مجامع بین‌المللی ثابت شد رژیم بعث عراق متجاوز کار است.

رئیس مرکز مطالعات امنیت ملی ستاد کل نیروهای مسلح  در پایان افزود: دفاع مقدس روحی را در جامعه اسلامی دمید که روح استقلال، آزادی، شجاعت و شهادت بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار