رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-31 16:18 شماره خبر : 8709 https://sobhtoos.ir/short/46Km0 0
امام جمعه موقت تربت‌جام:

امام جمعه موقت تربت‌جام گفت: وحدت اسلامی، عامل اقتدار اسلام در برابر کفر و نفاق و اختلاف، آفت بزرگ عزت و استقلال مسلمین است؛ اتحاد، هماهنگی و قوت اسلامی فریادرس اسلام خواهد بود.

حجت‌الاسلام مصطفی دامن پاک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان اینکه وحدت و هماهنگی فریادرس اسلام خواهد بود؛ اظهار کرد: وحدت اسلامی، عامل اقتدار اسلام در برابر کفر و نفاق و اختلاف، آفت بزرگ عزت و استقلال مسلمین است؛ اتحاد، هماهنگی و قوت اسلامی فریادرس اسلام خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه حفظ وحدت دستور قرآن کریم و راه و روش پیامبر مکرم اسلام(ص) است، آیات قرآن کریم را در این رابطه یادآور شد و افزود: خداوند همواره تأکید دارد که باید وحدت داشته و از اختلاف، تفرقه و نزاع میان مسلمانان پرهیز شود.

امام جمعه موقت تربت‌جام بیان داشت:  ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه کید کفار و استکبار جهانی در کشورهای اسلامی است تا بتوانند قدرت را در دست کرده و میان مسلمانان اختلاف ایجاد کنند و نباید اجازه داد تا مستکبران به وسیله اختلاف‌افکنی قدرت به دست بگیرند.

دامن پاک خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم قبله نخست مسلمانان بازگردد و ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نجات پیدا کنند، باید کل امت اسلام وحدت داشته و منسجم باشند.

وی در پایان بیان داشت: نتیجه انسجام و اتحاد، رهایی از ظلم ستمکاران و مستکبران خواهد بود و اگر این مسیر را ادامه دهیم، قطعاً شاهد پیروزی مسلمانان در فلسطین اشغالی خواهیم بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار