رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-01 09:49 شماره خبر : 8713 https://sobhtoos.ir/short/4z3o5 0
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: ضرباتی که طوفان‌الاقصی به رژیم جعلی صهیونیستی وارد کرده بسیار مهلک بود، به‌خصوص عملیات اخیر حزب‌الله که این عملیات هنوز تبیین نشده‌ است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ محسن زنگنه صبح امروز در دیدار جمعی از کارکنان نیروهای مسلح با امام جمعه تربت‌حیدریه اظهار کرد: ضرباتی که طوفان‌الاقصی به رژیم جعلی صهیونیستی وارد کرده بسیار مهلک بود، به‌خصوص عملیات اخیر حزب‌الله که این عملیات هنوز تبیین نشده‌ است. 

وی تصریح کرد: در عملیات اخیر حزب‌الله نزدیک به ۸۰ درصد اهداف محقق شد، بنابراین اقدام تروریستی اخیر هم نشان داد اسرائیل در باتلاقی افتاده که از اخرین فناوری‌ها استفاده می‌کند. 

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس گفت: وقتی از اینترنت ملی سخن به میان می‌آوریم گمان می‌کنند که قرار است فضای مجازی را فیلتر کنیم، در عین حال اینترنت ملی یعنی بستن همه دروازه‌های ورود دشمن به عرصه فناوری کشور تا از نفوذ دشمن نیز جلوگیری شود. 

زنگنه بیان کرد: وظیفه ما تلاش و خدمت مومنانه به مردم است، امروز مردم پای نظام و انقلاب ایستادند و گواه این ادعا انتخابات اخیر ریاست جمهوری است که پیروز شدیم، بنابراین کسی که در انتخابات خود را بازنده بداند در مسیر رهبری حرکت نمی‌کند. 

وی در پیوند با این موضوع گفت: کسانی که با انتخابات قهر کرده‌ بودند و کشور را متهم به تقلب می‌کردند پای کار آمدند و سلامت انتخابات را تایید کردند و این حضور بیش از ۳۰ میلیونی را باید برای مردم تبیین کرد. 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: امروز مسئولی که کار نکند و جواب ارباب رجوع را ندهد هر چند مهر بر پیشانی هم داشته‌ باشد یقینا در جبهه دشمن است. 

تمام شاخص‌های دفاع مقدس با جنگ‌های معاصر متفاوت بود 

 رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس تربت‌حیدریه گفت: در شاخصه‌های ۲۰۰ سال گذشته جنگ ایران با دیگر کشورها، دوران دفاع مقدس متفاوت بود، به لحاظ اقتدار نظامی قبل از دفاع مقدس در دوران شاهان مختلف که ادعای اقتدار داشتند بیش از 3 میلیون مترمربع از سرزمین ایران جدا شد. 

علی‌اکبر کی‌پور افزود: در همه این جنگ‌ها همیشه یک کشور با ایران در جنگ بود، اما در دوران دفاع مقدس تمام دنیا از صدام بعثی حمایت کردند و ذره‌ای از خاک کشور به بیگانگان داده نشد. 

فرماندار تربت‌حیدریه اظهار کرد: امروز اگر جریان‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی داخل و خارج به نظام اسلامی فشار بیاورند، چنانچه آن نگاه تکلیف‌مدارانه دوران دفاع مقدس که رزمنده ایستاد و به تکلیف خود عمل کرد در کشور حاکم باشد، آسیبی به کشور وارد نخواهد شد.

در شهرستان تربت‌حیدریه، تیپ پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمدجعفر نصر اصفهانی ارتش، گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی ۶۱ محرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی مستقر هستند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار