رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/07/08 Sunday - 2024 29 September الأحد ، 26 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-27 16:27 شماره خبر : 7477 https://sobhtoos.ir/short/Vp95W 0
مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر خبر داد:

مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر گفت: آموزش‌وپرورش همراه با سایر ادارات و نهادهای شهرستان کاشمر به‌منظور پر کردن اوقات فراغت حدود ۳۶ هزار دانش‌آموز در ایام تابستان برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده است.

سعید تاج محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی در سطح مدارس شهرستان کاشمر، اظهار داشت: آموزش‌وپرورش در حال برگزاری حدود ۳۰ آزمون در حوزه‌های امتحانی مختلف است که اهمیتی به‌اندازه کنکور دارند.

وی با بیان اینکه اجرای عدالت آموزشی و تربیتی در مدارس کاشمر یکی از اولویت‌های آموزش‌وپرورش است، خاطرنشان کرد: اجرای عدالت آموزشی و تربیتی از مرحله شعار عبور کرده است و تحقق رضایت بخشی در این حوزه در سطح شهرستان کاشمر رسیده‌ایم؛ ولی همچنان برای تحقق کامل آن دغدغه داریم.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان کاشمر همچنین در ادامه تصریح کرد: فرایند توزیع کتب درسی، بحث لباس فرم دانش‌آموزان، تکمیل پروژه‌های عمرانی و سایر امور جاری آموزش‌وپرورش نیز از جمله اموری است که در سطح آموزش‌وپرورش کاشمر در جریان است و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در تابستان، اذعان کرد: امور آموزشی مدارس در تابستان تا حدودی متوقف می‌شود؛ ولی تلاش در جهت اجرای برنامه‌های مرتب با مسائل تربیتی با توان بیشتری دنبال می‌شود و هماهنگی مستمر ادارات مرتبط با کلاس‌های اوقات فراغت می‌تواند زمینه‌ساز ارائه خدمات مطلوب‌تری به مخاطبان این کلاس‌ها شود.

تاج محمدی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای اجرای کلاس‌های اوقات فراغت در مدارس شهرستان کاشمر انجام شده است، عنوان کرد: آموزش‌وپرورش همراه با سایر ادارات و نهادهای شهرستان کاشمر به‌منظور پر کردن اوقات فراغت حدود ۳۶ هزار دانش‌آموز در ایام تابستان برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده است.

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده به کیفیت برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت و همچنین پراکندگی جغرافیایی پایگاه‌های اوقات فراغت توجه ویژه شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار