رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-07 20:09 شماره خبر : 8809 https://sobhtoos.ir/short/4Aq9E 0
امام جمعه تربت‌حیدریه:

امام جمعه تربت‌حیدریه تٱکید کرد: باند جنایتکار صهیونیست بداند که با ترور فرماندهان ارشد به هدفش نخواهد رسید، چرا که حزب‌الله یک سازمان ساختارمند تشکیلاتی قوی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام سید محمد معلمی شنبه شب در آئین گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله و شهدای لبنان، اظهار کرد: باند جنایتکار صهیونیستی یقیناً نابود شدنی است و شکی در آن نیست، لذا می‌بینیم که شیعه و سنی در کنار هم در برابر این رژیم منحوس ایستادند تا از بین برود. 

وی با بیان اینکه به زودی جشن پیروزی جبهه مقاومت را خواهیم گرفت و این غم و غصه‌ها و یارب گفتن‌ها نتیجه خواهد داد، گفت: اینکه می‌گویند اسماعیل هنیه در تهران به شهادت می‌رسد و چرا پاسخ نمی‌دهیم، این نوع عجله هیچگاه مطلوب نیست، لذا جبهه مقاومت متشکل از یمن، لبنان، سوریه، عراق و ایران است و بابد تمام جوانب کار سنجیده شود و تشخیص زمان مناسب آن با سیاستمداران است. 

معلمی به ویژگی‌های مهم حزب‌الله اشاره کرد و افزود: حزب‌الله به دلیل اینکه چند ویژگی مهم دارد حتی با شهادت فرماندهانش هم از بین نمی‌رود، نخست اینکه حزب‌الله ساختارمند عمل می‌کند و یک سازمان است و وابسته به فرد نیست، لذا همه اقداماتش تشکیلاتی و از روی فکر و اندیشه است. 

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: دومین ویژگی حزب‌الله تقسیم کار است که سلول مانند عمل می‌کند، بخشی امنیتی، نظامی، سیاسی و بخشی نیز رسانه‌ای است و هر بخش یک رسالت دارد. 

وی گفت: ویژگی سوم اینکه حزب‌الله در خط مقدم مبارزه با صهیونیست است و شهادت فرماندهان ارشد آن از همان ابتدا همیشه محتمل است، لذا همزمان که در حال مبارزه هستند، کادرسازی می‌کنند و چنانچه پرچم از دست کسی بیفتد شخصی دیگر جایگزین می‌شود. 

امام جمعه تربت‌حیدریه تٱکید کرد: هرگز نباید به ذهن ما خطور کند که با ترور افراد حزب‌الله شکست خورده‌است، حزب‌الله زمانی شکست می‌خورد که تسلیم شود، در عین حال هرچه فرماندهان را ترور کنند به هدفشان که از بین بردن کامل حزب‌الله و حماس است نمی‌رسند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار