رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-07 11:50 شماره خبر : 8801 https://sobhtoos.ir/short/eRLgJ 0
امام جمعه تربت‌جام:

امام جمعه تربت‌جام گفت: امروز نبرد در غزه و لبنان با رژیم صهیونیستی جبهه بندی حق و باطل است.

حجت‌الاسلام حسین اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه فروپاشی است؛ اظهار کرد: امروز نبرد در غزه و لبنان با رژیم صهیونیستی جبهه‌بندی حق و باطل است.

وی تصریح کرد: جنگ ایمان و کفر، حق و باطل به روشنی در منطقه رخ داده است، جهان اسلام در یک پیچ تاریخی و سرنوشت ساز قرار دارد وهمه دنیای کفر در مقابل جبهه مقاومت قرارگرفته است.

امام جمعه تربت‌جام بیان داشت: در تحلیل جبهه حق و باطل نباید دچار تردید و شکست شویم، خدا وعده نصرت الهی را به جبهه حق و مومنان داده است.

حجت‌الاسلام اسلامی خاطر نشان کرد: امروز اسلام در میانه یک جهاد فی سبیل الله قراردارد و همه موظفند ازحزب الله، حماس، لبنان و مقاومت حمایت کنند، با توجه به استقامت مردم غزه، لبنان و حماس نصرت الهی و پیروزی از آن امت اسلام است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه رژیم دژخیم صهیونیستی در لبه پرتگاه قرار گرفته است، بیان داشت: در طول ۷۵ سال گذشته هیچگاه رژیم صهیونیستی تا این حد ضعیف و ناتوان نبوده و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی نشانه استیصال در برابر اقتدار جبهه مقاومت اسلامی است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار