رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/06 Friday - 2024 27 September الجمعة ، 24 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-06 14:34 شماره خبر : 8788 https://sobhtoos.ir/short/Vd0bl 0
امام جمعه تربت‌جام:

امام جمعه تربت‌جام گفت: باید امروز جهان اسلام پشتیبان جبهه مقاومت باشند و قطعاً پیروزی نصیب ما خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه که ظهر امروز در محل مصلی الغدیر تربت‌جام برگزار شد با سفارش به رعایت تقوای الهی به خود و نمازگزاران با بیان اینکه پیروزی قطعا از آن جبهه مقاومت است؛ اظهار داشت:  باید امروز جهان اسلام پشتیبان جبهه مقاومت باشند و قطعاً پیروزی نصیب ما خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز با واقعیت دیگری در غزه روبرو هستیم و آن این است که جنگ امروز به یک جنگ فرسایشی تبدیل شده و ادامه دارد از این رو باید بدانیم در مسیر پیش رو هر جبهه‌ای که مقاومت بیشتری کند، به پیروزی نهایی می‌رسد؛ این جنگ با شدت بمباران یا عملیات‌ها به نتیجه نمی‌رسد بلکه صرفاً با مقاومت است که می‌تواند به نتیجه برسد و با این مقاوت مثال زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت حتماً پیروزی از آن جبهه حق است.

امام جمعه تربت‌جام بیان داشت: اگر امروز شما با تمام سختی‌های موجود در عرصه بایستید و مقاومت کنید، طبق وعده قطعی الهی، پیروزی نهایی از آن شما در جبهه مقاومت خواهد بود.

حجت‌الاسلام اسلامی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی بر اساس باورهای خود و طبق منویات رهبر معظم انقلاب به حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین اهتمام دارد.

وی در پایان بیان داشت:   به یاری خداوند، آنچه در آینده فلسطین شاهد خواهیم بود، شکست رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی آن است؛ پیروزی جبهه مقاومت و ملت فلسطین به رهبری ایران قطعی است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار