رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/07/08 Sunday - 2024 29 September الأحد ، 26 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-08 00:22 شماره خبر : 8812 https://sobhtoos.ir/short/4z3XB 0
همزمان با هفته دفاع مقدسِ

همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهید «یوسف کلاهدوز»، امیران و سرداران شهید دفاع مقدس قوچان امشب در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»، همزمان با سالروز شهادت شهید کلاهدوز و هفته دفاع مقدس یادواره شهید یوسف کلاهدوز وامیران و سرداران شهید دفاع مقدس امشب با حضور مردم شهید پرور، مسئولان و خانواده شهدا در مسجد جامع قوچان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان در این مراسم با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله و همرزمانش در بیروت، اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن شهدا مصداق عینی صدیقین هستند که با خداوند خود عهد و پیمان بسته‌اند و تا پای جان ایستادگی کردند. 

سرهنگ پاسدار مرتضی نظری با بیان اینکه شهید سیدحسن نصر الله به عنوان پدر شهید، خود نیز هر لحظه منتظر شهادت بود، تصریح کرد: این حادثه و خسارتی بسیار سنگین بود اما بنا به فرموده رهبر انقلاب مسیر این شهدا پر قوت ادامه خواهد داشت و جبهه مقاومت با قدرت بیشتری در این مسیر خواهد بود. 

وی با اشاره به آیه حک شده بر روی لباس پاسداران که یادآور وعده حق الهی است، گفت: با این آیه تکلیف ما در مقابل دشمن روشن است،باید آمادگی کامل داشته باشیم تا دشمن حتی فکر تعرض به کشور را نداشته باشد. 

فرمانده سپاه ناحیه قوچان ادامه داد: در عرصه نبرد سربازان نظام که جان برکف به میدان آمده‌اند نه تنها باید در حوزه مادی، تجهیزات و سلاح آماده بوده بلکه به لحاظ روحی و روانی نیز باید آمادگی کامل داشته باشند.

نظری تاکید کرد: سربازان دیپلماسی هم باید از این آیه شریف درس بگیرند و در مقابله با دشمن ظرفیت‌های خود را بالا ببرند.

وی با بیان اینکه حادثه دیروز نشان داد اگر یک قدم عقب برویم دشمن چندین قدم جلو خواهد آمد، افزود: انشالله به پشتوانه مردم و سربازان حوزه دیپلماسی این آیه شریفه محقق خواهد شد و در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد خواهند کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار