رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/04/09 Saturday - 2024 29 June السبت ، 23 ذو الحجة ، 1445
ساعت
1403-04-04 17:32 شماره خبر : 7593 https://sobhtoos.ir/short/V5a0B 0
امام جمعه خواف:

امام جمعه خواف گفت: برخی به‌دنبال سیاه‌نمایی از وضع موجود هستند و استقلال کشور را با کوچک کردن سفره مردم گره می‌زنند و به‌دنبال فریب افکار عمومی هستند.

حجت‌الاسلام مظاهری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ با اشاره به اهمیت انتخاب آگاهانه گفت: از ایجاد دوقطبی و دوگانگی در کشور باید خودداری شود زیرا برخی به دنبال تقسیم کردن مردم و قرار دادن استقلال در مقابل معیشت هستند و کسانی که این کار را می‌کنند صلاحیت مدیریت کشور را ندارند.

وی افزود: ارائه رویکرد مدیریتی و برنامه اثرگذار در راستای حل مسائل و مشکلات امری ضروری است و باید از دوقطبی‌سازی‌های مختلف که موجب فریب مردم می‌شود، پرهیز شود.

امام جمعه خواف تصریح کرد: برخی به دنبال سیاه‌نمایی از وضع موجود هستند و استقلال کشور را با کوچک کردن سفره مردم گره می‌زنند و به‌دنبال فریب افکار عمومی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما یادمان نمی‌رود آن وقتی که سفره مردم را به برجام گره زدند و سرمایه‌های مملکت را تقدیم دشمن کردند که نه تنها مشکلی حل نشد بلکه موجب بدتر شدن اقتصاد و وضع زندگی مردم شد که متاسفانه همین افراد امروز به‌دنبال فریب مردم هستند.

حجت‌الاسلام مظاهری ضمن تاکید بر لزوم رعایت توصیه‌های انتخاباتی رهبر معظم انقلاب گفت: نهی مقام معظم رهبری نسبت به رعایت اخلاق باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد زیرا امروز رفتارهایی می‌بینیم که بداخلاقی مطلق بوده و دور از شان انسانیت است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار