رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: خون شهدای مظلوم حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دامن کثیف دشمنان را خواهد گرفت و آنها را رسواتر می‌کند.

حسین دهقانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، اظهار داشت: کار دشمنان جمهوری اسلامی ایران، توطئه، خیانت و جنایت است و هیچ‌گاه دست از افکار پلید خود برنمی‌دارند و همواره در مواقع مختلف چهره زشت خود را نمایان می‌کنند.

وی با بیان اینکه این بار در مزار شهدای کرمان و در سالروز شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی شاهد حمله تروریستی و ناجوانمردانه به زائران مزار حاج‌قاسم بودیم، خاطرنشان کرد: این حادثه موجب تأثر و اندوه فراوان شد و هر انسان آزاده‌ای این اقدام خباثت‌آمیز و کوردلانه را محکوم می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با تأکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که ما پیرو خط عاشورا هستیم و شهادت در این مسیر افتخار ما است، تصریح کرد: مطمئن باشید خون شهدای مظلوم حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دامن کثیف دشمنان را خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه این حوادث ملت ایران اسلامی را متحدتر و منسجم‌تر می‌کند و باعث رسوایی هر چه بیشتر دشمنان می‌شود، اذعان کرد: این حادثه نشان داد که دشمنان علاوه بر ترس از تصویر و نام سردار دل‌ها از زائران سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی هم هراس دارند.

دهقانی همچنین در ادامه عنوان کرد: در هنگامه‌ای چنین همه باید کنار هم باشیم و تحت لوای هدایت‌های ولی‌امرمان حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی در صراط مستقیم انقلاب گام برداریم.

وی با بیان اینکه ان‌شاءالله روح بلند شهدای حادثه کرمان، با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همنشین خواهند بود، تشریح کرد: اینجانب به سهم خودم، شهادت مظلومانه زائران مزار سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مردم عزیز ایران اسلامی و خانواده‌های معظم این شهدا و امت قهرمان استان کرمان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار