رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
فرمانده ‌انتظامی خراسان‌رضوی:

فرمانده ‌انتظامی خراسان‌رضوی گفت: در هر زمان و مکانی قاتلان شهدای راسک به سزای عمل ناجوانمردانه‌ای که انجام داده‌اند خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس» شامگاه دوشنبه با حضور اقشار مختلف مراسم گرامیداشت شهدای راسک و شهید علیرضا اکبری مزار در محل مصلی شهرستان بجستان برگزار شد.

سردار محمد کاظم تقوی، فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی در این مراسم اظهارداشت: در مراسم تشییع شهیدعلیرضا اکبری هزاران پدر در غم از دست دادنش پدری کردند و این نشان از جایگاه شهدا در بین مردم دارد.

وی ادامه داد: همرزمان شهدا و شهید اکبری تاپای جان، پای امنیت ایستادند و مطمئنا در هر کجا و هر زمان قاتلان این شهدا مجازات خواهند شد.

فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: عزت و اقتدار ایران بزرگ و نظم و امنیت این کشور اسلامی مرهون تلاش و از جان گذشتگی پرچم داران ولایت و خادمان مردم در فراجا و همه دلسوزان و خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی است.

تقوی عنوان کرد: معاندان این نظام مقدس اسلامی و دشمنان مردم، وحدت و امنیت ایران بزرگ را به خیالی خام نقطه هدف قرار داده‌اند و مجاهدان فی سبیل الله در دفاع از مرزها و پاسداشت ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی و برقراری و تحکیم نظم و امنیت و آسایش مردم، سینه مجمرآتش ساخته و جانانه ایستاده اند‌ .

وی ادامه داد: خون مطهر شهدا و نفس مسیحایی خانواده معظم این لاله‌های آسمانی بدرقه راه سنگربانان نظم و امنیت است و پلیس خدمتگزار در این عرصه‌ی پیکار ، حماسه‌های زیادی را خلق می‌کند.

فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: مردم قدرشناس و انقلابی ایران اسلامی نیز قدر شناس این جانفشانی و روحیه والای خدمت سربازان ولایت هستند و امیدواریم بتوانیم با تفکر زینبی و تقید به شهامت و شجاعت حسینی در امتداد مسیر روشن ظهور منجی عالم بشریت، ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده، مدیر کل بنیاد شهید وایثارگران خراسان‌رضوی نیز در این مراسم اظهارداشت: مراسم باشکوه تشییع شهید علیرضا اکبری قابل تحسین بود و بجستان تاکنون چنین اجتماعی را شاهد نبوده است.

وی ادامه داد: حضور پر رنگ شما در تشییع پیکر این شهید برای دشمنان داخلی وخارجی حاوی این پیام بود که ما شهدایمان را از دست نمی‌دهیم بلکه شهدا را به دست می آوریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی عنوان کرد: شهدای فراجا را باید شهدای مدافع حرم بنامیم زیرا از حرم عفاف و حجاب، حرم امنیت، حرم ناموس دفاع می‌کنند.

حسین زاده گفت: شهدای فراجا درعین مظلومیت مقتدرند، این شهدا تدام بخش شهدای کربلا هستند و امروز فراجا مفتخر است که هر روز یک شهید در راه امنیت تقدیم می‌کند.

گفتنی است؛ شهید علیرضا اکبری مزار۲۳ آذر ماه طی حمله گروه تروریستی جیش الظم به پاسگاه راسک به همراه ۱۰ تن دیگر از همرزمان خود به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار