رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-11-18 08:08 شماره خبر : 5911 https://sobhtoos.ir/short/V71a4 0
بخشدار ششطراز خبر داد:

بخشدار ششطراز گفت: ۱۱ پروژه هم‌زمان با دهه فجر با اعتباری بیش از ۲۳۶ میلیارد ریال افتتاح و یک پروژه آموزشی در بخش ششطراز کلنگ‌زنی شد.

حسین خبازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر و در ششمین روز از دهه مبارک فجر ۱۱ پروژه خدماتی، تولیدی، مددجویی، کشاورزی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۳۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح و یک پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در بخش ششطراز کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه احداث نانوایی دوم در روستای جعفرآباد یکی از مطالبات مردم بود که باهمت جهاد کشاورزی خلیل‌آباد به مجوز آن اخذ شد، خاطرنشان کرد: برای احداث این نانوایی در روستای جعفرآباد بالغ بر ۴ میلیارد ریال هزینه شده که هم‌زمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

بخشدار ششطراز با اشاره به اینکه کلنگ‌زنی توسعه آموزشگاه دو کلاسه در روستای جعفرآباد باتوجه‌به کمبود فضای آموزشی در این روستا انجام شد، تصریح کرد: برای ساخت این آموزشگاه بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که ۵۰ درصد توسط خیرین و ۵۰ درصد توسط اداره کل نوسازی تأمین خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه یک طرح تولیدی لیوان کاغذی در روستای جعفرآباد به بهره‌برداری رسید، اذعان کرد: اشتغال یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است و یکی از اهالی روستای جعفرآباد با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال یک کارگاه تولیدی لیوان کاغذی و ظروف یکبار مصرف راه‌اندازی کرد که هم‌زمان با دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

خبازی با بیان اینکه افتتاح دو مسکن مددجویی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی رحمت‌الله علیه نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که در ششمین روز از دهه فجر در روستای جعفرآباد به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: برای ساخت این واحدهای مسکونی مبلغ چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات بهزیستی و کمیته امداد تسهیلات به دو مددجو پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ماسه آسفالت و روکش آسفالت گرم به طول پنج کیلومتر با عرض ۹.۴ و اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال محور بردسکن به خلیل‌آباد از تقاطع جعفرآباد توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل خلیل‌آباد به بهره‌برداری رسید، تشریح کرد: همچنین طرح آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت گرم محور کاهه به مهدی‌آباد با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

بخشدار ششطراز با تأکید بر اینکه سازماندهی گلزار چهار شهید در روستای جعفرآباد و گلزار هشت شهید در روستای سعدالدین در بخش ششطراز به بهره‌برداری رسید، بیان کرد: این پروژه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

وی همچنین در ادامه ابراز کرد: زیرسازی و آسفالت ۴ هزار مترمربع از معابر روستای کاهه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین پست‌بانک روستای کاهه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌هایی بود که در ششمین روز از دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

خبازی با بیان اینکه لوله‌گذاری چاه موتور شهید ایزدی در روستای کاهه با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید، تأکید کرد: این پروژه به نمایندگی از پروژه لوله گذری روستاهای علی‌آباد برکال، جعفرآباد، گلگیر، دهنو و حسین‌آباد به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار