رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/04 Wednesday - 2024 25 September الأربعاء ، 22 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-03 15:20 شماره خبر : 8744 https://sobhtoos.ir/short/Vd0ql 0
کارشناس مسائل سیاسی:

کارشناس مسائل سیاسی گفت: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه که با محوریت و حمایت‌های همه جانیه آمریکا در حال انجام است نتیجه حقوق بشر آمریکایی است.

هاشم سجادی‌فر در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان اینکه وضعیت غزه نتیجه حقوق بشر آمریکایی است؛ اظهار کرد: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه که با محوریت و حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا در حال انجام است نتیجه حقوق بشر آمریکایی است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که از نسل فرعونیان است، نماد فساد فی‌الارض و ریختن خون بی گناهان است.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: کشتار وسیع مردم بی دفاع، بمباران بیمارستان‌ها، مساجد و مدارس و کشتن اطفال معصوم، به کارگیری بمب‌های فسفری و سلاح‌های ممنوعه، بستن راه کمک‌رسانی به این مردم مظلوم و جنایات دیگر که با حمایت‌های آمریکا در حال انجام است؛ ثابت کرد که غریزه وحشیگری و جنایت در سران دولت جعلی صهیونیستی با دهه‌های آغازین فاجعه فلسطین هیچ تفاوتی نداشته و همان خوی درندگی و بی رحمی که فاجعه‌های دیر یاسین و صبرا و شتیلا را به وجود آورد، امروز هم بر دل این طاغوت‌های زمان حاکم است.

سجادی فر خاطر نشان کرد: درگیری حق و باطل در کربلا پایان نیافته بلکه در غزه که فضای کربلا را تداعی می‌کند امتداد یافته است؛ امروز غزه، کربلای دیگری برای امت اسلامی است.

وی در پایان بیان داشت: باید تمام ملت‌ها و کشورها در موضع‌گیری خود در حمایت از آرمان فلسطین استوار باشند و با همه روش‌های حمایت‌گرانه مادی و معنوی از این ملت مظلوم دفاع کنند و آرمان فلسطین را مسئله ملی خود بدانند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار