رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/07/03 Tuesday - 2024 24 September الثلاثاء ، 21 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس اداره صنعت و معدن کاشمر خبر داد:

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشمر از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم‌التحریر این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح تا اوایل مهرماه ادامه خواهد داشت.

محمد اشرفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به نظارت بر بازار مرتبط با مدارس، اظهار داشت: در ایام پایانی شهریورماه و شروع مدارس، بازرسی و نظارت ویژه و مستمر بر بازار لوازم‌التحریر، کیف، کفش و... در قالب طرح نظارتی مهر در سطح شهرستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح نظارتی از نیمه دوم شهریورماه آغاز و تا اواسط مهرماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در طرح نظارت ویژه بازرسی و نظارت بر لوازم‌التحریر، کلیه متصدیان واحدهای صنفی مرتبط ضمن رعایت درصدهای سود قانونی، ملزم به درج قیمت کالاها و صدور فاکتور دوبرگی برای مشتریان هستند؛ در غیر این صورت متخلف شناخته و متناسب با قوانین و مقررات برخورد می‌شود.

رئیس ادامه صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشمر با تأکید بر اینکه در راستای اجرای این طرح گشت‌های مشترک با سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر انجام می‌شود، تصریح کرد: تشدید نظارت و جلوگیری از ورود کالای قاچاق، کنترل بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان نیز از جمله اهداف اجرای این طرح محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در گشت‌های مشترکی که انجام می‌شود علاوه بر کنترل قیمت و کیفیت محصولات، با احتکار، تقلب، عدم درج قیمت، گران‌فروشی، فروش اجباری و عدم صدور فاکتور برخورد می‌شود، اذعان کرد: همشهریان هم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با سامانه ۱۲۴ تماس حاصل کنند تا در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار