رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-24 13:44 شماره خبر : 7411 https://sobhtoos.ir/short/462vw 0
مسئول سازمان بسیج شهرداری مشهد:

مسئول سازمان بسیج شهرداری مشهد گفت: نظام اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تثبیت و به جایگاه بسیار رفیعی رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام سید جواد هاشمی در افتتاحیه مراسم رویداد هم‌آفرینی دعوت دو که صبح امروز در محل کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد؛ اظهار داشت: نظام اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تثبیت و به جایگاه بسیار رفیعی رسیده است، به همین علت برای ریاست جمهوری فردی باید انتخاب بشود که در کنار حضرت آقا بتواند بازوی توانمندی باشد و رهنمودهای ولی امر زمان را به درستی عملیاتی بکند.

شرکت در انتخابات، تکلیف شرعی

وی شرکت در انتخابات را تکلیف شرعی خواند و گفت: تکلیف شرعی آحاد ملت ایران اسلامی این است در این انتخابات شرکت کنند چرا که حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است.

حجت‌الاسلام هاشمی بیان کرد: منتخب باید دارای سوابق خوب و ارزنده‌ای باشد تا بتواند مردم را به اوج برساند و در زمینه‌های مختلف دلسوز مردم باشد؛ او باید از بطن مردم برخواسته شده باشد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری مشهد اظهار کرد: خدای متعال شهید رئیسی را در ایران اسلامی یک حجت قرار داد تا همه بدانند که می‌شود مثل رئیسی و شهید رجایی کسانی باشند که جز خدمت به مردم دغدغه‌ای نداشته باشند و از همه مهم‌تر خودشان را خادم ملت بدانند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار