رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/07/05 Thursday - 2024 26 September الخميس ، 23 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-04 22:16 شماره خبر : 8761 https://sobhtoos.ir/short/VW1wn 0
امام جمعه موقت خواف:

امام جمعه موقت خواف گفت: اکنون رژیم صهیونیستی با یک جریان سراسر قوی و مقاومتی بسیار هوشمندانه و مجهز روبرو شده است که نتیجه این درگیری نه تنها منجر به شکست بلکه منجر به نابودی این غده سرطانی خواهد شد‌.

حجت الاسلام محمد اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ با اشاره به تحولات اخیر لبنان گفت: حزب‌الله لبنان از آغاز تشکیل تا کنون با صلابت هرچه تمام، توانمندی خود را به رخ جهان استکبار کشاند.

وی عنوان کرد: جنایت‌های جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی به دور از هرگونه برنامه ریزی دقیق است زیرا تنها امید این رژیم خبیث برای رهایی از این باتلاق، ایجاد تنش بیشتر با حامیان مقاومت و گسترش میدان جنگ و درگیری است.

امام جمعه موقت خواف تصریح کرد: اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی در انفجار پیجر‌ها نشان داد که آنها تنها به دنبال ایجاد تنش هستند و به نتیجه آن فکر نکرده اند.

وی با اشاره به ایستادگی و بصیرت حزب‌الله لبنان گفت: تحرکات هوشمندانه حزب‌الله در تقابل رژیم صهیونیستی طی یکسال اخیر منجر به تضعیف و تحلیل قوای استکبار در جریان طوفان الاقصی شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با پیشکسوتان دفاع مقدس و حکم صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر وجوب کمک به آزادی فلسطین تصریح کرد: حزب‌الله لبنان از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاد و با تمام توان بصورت عملی حمایت خود را از فلسطین اعلام کرد تاجایی که با رژیم صهیونیستی بصورت مستقیم وارد جنگ شد.

وی ادامه داد: برخی دولت‌ها و حکومت‌هایی که به سمت این رژیم پلید دست دوستی دراز کرده بودند به آنچه که در تصور خود به آن دل خوش کرده بودند نرسیدند و برخی از آنها بصورت علنی به این حقیقت اعتراف می‌کنند.

امام جمعه موقت خواف با اشاره به نتیجه جنگ اول و دوم حزب‌الله لبنان با رژیم سفاک صهیونیستی گفت: همانطور که در جنگ های سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ رژیم صهیونیستی ذلیلانه با شکست در مقابل حزب‌الله مواجه شد، پس از گذشت ۱۸ سال از آخرین جنگ، اکنون رژیم صهیونیستی با یک جریان سراسر قوی و مقاومتی بسیار هوشمندانه و مجهز روبرو شده است که نتیجه این درگیری نه تنها منجر به شکست بلکه منجر به نابودی این غده سرطانی خواهد شد‌.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار